X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اسفند 1398, 12:00
کد خبر: 32078
خبرنگار: khani
نظرات: 8

لیست اسامی دیر به سپاهان تحویل شد

دادخواه: انصاری فرد مرتب به ناظر بازی می‌گفت من پشتت هستم

دادخواه: انصاری فرد مرتب به ناظر بازی می‌گفت من پشتت هستم دادخواه: انصاری فرد مرتب به ناظر بازی می‌گفت من پشتت هستم
دبیرهیئت فوتبال استان اصفهان گفت: من به رختکن داورها رفتم و دیدم که آقایان انصاری‌فرد، پیروانی و گل محمدی داخل رختکن داورها هستند که خودم هم تعجب کردم! آقای انصاری‌فرد مرتب آقای مرادی را تحسین می‌کرد و می‌گفت من پشت‌ت هستم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد حمیدرضا دادخواه در گفت و گو با ایمنا در رابطه با اتفاقات روز برگزاری مسابقه سپاهان و پرسپولیس در استادیوم نقش جهان، اظهار کرد: ما به همراه ناظر بازی و نماینده سازمان لیگ سه ساعت قبل از مسابقه در ورزشگاه حضور داشتیم. بعد از اینکه متوجه شدیم یک سری مشکلاتی برای خروج تیم سپاهان از هتل کوثر پیش آمده‌است، خود ناظر با من صحبت کرد و من با فرمانده میدان صحبت کردم که حالا شاید در حیطه اختیار آقایان نبود، اما خواهش کردیم کمک بکنند تا سپاهان بتواند از هتل خارج شود.

وی افزود: این حرفی که می‌زنم مربوط به حدود ساعت ۱۵ است. بالاخره خود یگان ویژه تصمیم گرفت تا در این مسئله ورود پیدا کند. ما می‌دانستیم که تجمع هواداران خیلی زودتر بوده و حدود ساعت ده و یازده این اتفاق افتاده‌بود ولی به آن حد شدید نبود، اما وقتی دیدیم از خروج تیم از هتل جلوگیری می‌شود، خواهش کردیم که کمک بکنند تا تیم حتماً بتواند سر موقع حضور پیدا کند.

۱۶ و ۴۰ دقیقه گلرهای سپاهان در راهرو در حال گرم کردن بودند

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص اینکه آیا آقای مرادی در جریان مشکل پیش آمده برای تیم سپاهان در هتل بود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بله، کامل خودشان در جریان بودند. ایشان چندین بار هم با فرمانده میدان و مسئولان یگان ویژه تماس گرفتند. خودمان پیگیر بودیم تا سپاهان بتواند از هتل خارج شود. وقتی شرایط عادی شد و تیم توانست خروج کند، از نماینده سازمان لیگ خواستیم تا با این سازمان صحبت کند که این مسابقه با تأخیر انجام شود. فکر می‌کنم حدود ساعت ۱۶ و ۲۸ دقیقه بود که تیم در تونل شروع به پیاده شدن کردند که من و خود آقای مرادی هم از آن‌ها خواستیم زودتر پیاده شوند. آقای مرادی با تیم سپاهان صحبت کردند و به سر زمین رفتند.

وی اضافه کرد: به رختکن سپاهان رفتم که تیم در حال لباس عوض کردن بود و داخل رختکن شروع کردند به گرم کردن. ناگهان دیدم که تیم پرسپولیس آماده شده و به همراه تیم داوران وارد زمین شدند. این اتفاق مربوط به ۱۶ و ۴۰ دقیقه بود که تیم پرسپولیس به زمین ورود پیدا کرد. در همان حال تیم سپاهان هم آمادگی پیدا کرد تا به داخل زمین بیاید.

وی ادامه داد: در همان موقع من چون مدام در حال رفت و آمد بین رختکن تیم و زمین بودم و تلاش می‌کردم تا تیم زودتر به مسابقه بیاید این را با چشم‌های خودم دیدم که حتی گلرهای سپاهان به داخل راهرو آمدند و شروع کردند به گرم کردن با مربی دروازبان‌ها.

نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دیگر راضی به انجام بازی نشدند

دادخواه درباره‌ی خروج تیم پرسپولیس از زمین بازی تصریح کرد: من یک لحظه دیدم که تیم داوری و تیم پرسپولیس با عجله‌ی زیاد از زمین خارج شدند. با آقای مرادی صحبت کردم و گفتم تیم سپاهان آماده حضور در زمین استکه به من گفتند نه، تیم کو؟ گفتم آقا تیم آماده است و اگر شما اوکی بدهید تیم یک دقیقه بعد داخل زمین است و شواهد نیز در این باره موجود است و شاید حتی تصویر من را هم داشته باشند. با قلعه‌نوعی نیز صحبت کردیم و قلعه نویی گفت که برای حضور در زمین آماده است، فقط به قلیچ‌خانی مدیر رسانه‌ای سپاهان گفتند که وقتی داوران و تیم پرسپولیس آمدند به آن‌ها اطلاع دهند تا ما سریع به زمین بیاییم و از این فرصت برای گرم کردن بدن‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: بعد از آن دیگر ن می‌دانم چه اتفاقی افتاد که به هیچ وجه راضی نشدند که بازی انجام شود. یعنی قبل از آن به ما گفتند تیم را بگویید به داخل زمین بیاید و ما تیم را آماده کردیم اما بعد از آنچه اتفاقی افتاد که دیگر رضایت نداند تا بازی برگزار شود.

آقای انصاری‌فرد مرتب آقای مرادی را تحسین می‌کرد و می‌گفت من پشت‌ت هستم
دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به حضور مسئولان تیم پرسپولیس در رختکن داورها، بیان کرد: سپس من به رختکن داورها رفتم و دیدم که آقایان انصاری‌فرد، پیروانی و گل محمدی داخل رختکن داورها هستند که خودم هم تعجب کردم! آن‌ها مرتب از آقای مرادی ناظر بازی تمجید می‎‌کردند و این چیزی است که من واقعاً با چشم‌هایم دیدم که آقای انصاری‌فرد بارها می‌گفت اگر یک مرد باشد شما هستی آقای مرادی! این‌ها چه کارهایی کردند و نمی‌خواستند بازی کنند. ایشان مرتب آقای مرادی را تحسین می‌کرد و می‌گفت من پشت‌ت هستم.

وی اضافه کرد: البته آقای مرادی آدم بزرگی هستند نه اینکه بخواهیم بگوییم ایشان تحت تأثیر صحبت این آقایان قرار گرفته‌است، اما این حرکت پرسپولیسی شائبه برانگیز بود.

برای حضور سپاهان در بازی دلایل مختلفی وجود دارد
دادخواه با بیان اینکه تیم پرسپولیس پس اطلاع از وضع غیرعادی باشگاه سپاهان بر شروع سر وقت مسابقه پافشاری کرد، گفت: تیم پرسپولیس از زمانی که وارد ورزشگاه شد و دیدند شرایط تیم سپاهان عادی نیست، اصرار داشتند که ما حتماً باید سر وقت بازی‌مان انجام شود. افشین پیروانی اصرار داشت که بازی باید سر وقت شروع شود و ما یک دقیقه هم صبر نخواهیم کرد و تیم پرسپولیس از همان ابتدا به این قضایا اعتراض داشت.

وی در خصوص اینکه آیا می‌شد با توجه به اینکه تیم سپاهان تا آخرین ساعات به دنبال لغو مسابقه بوده حداقل تأخیری در برگزاری مسابقه اعمال شود تا تیم به استادیوم برسد، اظهار کرد: شرایط در آن لحظه در اختیار ما نبود که بخواهیم پی‌گیری کنیم. تا ساعت ۹ و نیم صبح روز یکشنبه به ما ابلاغی نشده‎‌بود که بازی بدون تماشاگر است.

وی ادامه داد: فقط دستورالعمل سازمان لیگ برایمان مهم است که سازمان لیگ حتماً باید به ما ابلاغ کند و ما نیز به باشگاه ارسال کنیم. ما روز یکشنبه ساعت ۹ و نیم صبح این موضوع به ما ابلاغ شد و باشگاه شاید دنبال لغو بازی بود که خود باشگاه مدیرعامل دارد و خودشان پی‌گیری کردند.

دادخواه افزود: اما شرایط مسابقه از هر جهت فراهم بود و برای حضور سپاهان در بازی هم دلایل مختلفی وجود داشت. حضور در جلسه پیش از بازی، اردو رفتن تیم، آماده شدن تیم برای حرکت به سمت ورزشگاه و حتی تیم پشتیبانی و تدارکات تیم نیز که با البسه و وسایل حضور داشتند به این منظور است که سپاهان آماده بود تا از هتل حرکت کند و به زمین مسابقه بیایید.

لیست اسامی دیر به سپاهان تحویل داده شد
دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در پاسخ به این سوال که اگر سپاهان آماده بازی بود چرا لیست را به ناظر مسابقه تحویل نداده‌اند، تصریح کرد: لیست بازی که باید شب قبل از مسابقه تحویل تیم سپاهان می‌شد، تا جایی که من می‌دانم به دست آن‌ها نرسید. چون مدیر تیم همراه با بقیه اعضا در اردو بود شرایطی نیز فراهم نبود تا این لیست اسامی زودتر تحویل داده‌شود.

دادخواه خاطرنشان‌کرد: این لیست باید توسط سرپرست تیم سپاهان تکمیل و تیک‌های آن خورده می‌شد و به همراه آیدی کارت‌ها به نماینده هیئت تحویل داده می‌شد. این در حالی است که آقای مرادی به محض ورود تیم سپاهان به ورزشگاه تازه این لیست را که باید شب قبل به سپاهان داده می‌شد، به هیئت فوتبال تحویل دادند و خود من به شخصه آن را به آقای فتاحی رساندم.

وی اضافه کرد: تا جایی که من پی‌گیری می‌کردم آقای فتاحی در حال تکمیل لیست بازی بودند اما چون لیست دیر تحویل داده شده بود دیگر فرصتی برای تکمیل لیست باقی نمانده‌بود. این لیست اسامی به همراه آیدی کارت‌ها باید ابتدا به نماینده هیئت تحویل داده می‌شد و پس از تایپ شدن توسط آن، در اختیار ناظر بازی قرار می‌گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها