X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اسفند 1398, 12:15
کد خبر: 32079
خبرنگار: khani
نظرات: 4

مصلح: فیلم گرم کردن ما واقعی و مربوط به قبل از ساعت 17 است

مصلح: فیلم گرم کردن ما واقعی و مربوط به قبل از ساعت 17 است مصلح: فیلم گرم کردن ما واقعی و مربوط به قبل از ساعت 17 است
مدافع سپاهان در خصوص ماجرای ویدیوی ضبط شده گرم کردن بازیکنان در راهروی ورزشگاه نقش جهان توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، جنجال‌های دیدار سپاهان - پرسپولیس همچنان در ابعاد مختلف ادامه دارد. بعد از انتشار فیلم گرم کردن بازیکنان سپاهان در راهروی ورزشگاه نقش جهان، پرسپولیسی‌ها مدعی شدند که این ویدیو مربوط به زمان دیگری بوده است و شایان مصلح، مدافع سپاهان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

مصلح در این خصوص گفت: اینکه چه اتفاقاتی در روز بازی سپاهان و پرسپولیس افتاد مفصل هست و مسئولین دو تیم مستندات خودشان را ارائه می دهند و مسئولین برگزاری بازی هم تصمیم نهایی را پیرامون نتیجه می گیرند. اما سوالی که خیلی از هواداران دو تیم از من پرسیدند این بود که صادقانه بگو آیا واقعا آن روز در راهرو و رختکن گرم کردید و آماده بودید که بازی کنید یا فردای روز بازی آمدید و فیلم های گرم کردن در راهرو را گرفتید؟

وی ادامه داد: باید بگویم ما فقط روز بازی رسمی به ورزشگاه نقش جهان می رویم و آن فیلم هم مربوط به تمرین کردن ما در روز بازی و قبل از ساعت ۱۷ است. در زمانی که ما در حال گرم کردن در راهرو بودیم گفتند بازیکنان پرسپولیس در حال ترک ورزشگاه هستن که من سریع آمدم از پنجره نگاه کردم که شاید دوستای قدیمی‌ام را ببینم و با آنها گپ و گفت و خوش و بشی داشته باشم. دیدم که در حال رفتن و ترک ورزشگاه هستند. در آن لحظه عکسی از من گرفته شد که در فضای مجازی پخش شد.

مصلح در پایان افزود: این اتفاقات ذره ای از علاقه من به هواداران سپاهان و پرسپولیس که در سرما و گرما آمدند و تشویقم کردند کم نمی کند و تا همیشه ارادت باقی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها