X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 اسفند 1398, 19:04
کد خبر: 32092
خبرنگار: lark
نظرات: 34

فوتبال ما را تنبیه کرد

قلعه‌نویی: ذوب آهن بدون یک موقعیت به ما گل زد

قلعه‌نویی: ذوب آهن بدون یک موقعیت به ما گل زد قلعه‌نویی: ذوب آهن بدون یک موقعیت به ما گل زد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ذوب‌آهن تیم بزررگی است اما بدون ایجاد یک موقعیت به ما گل زد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان اظهار داشت: تیم ما از نظر روحی و روانی از روز بازی یکشنبه بسیار تحت فشار بود. تیم از ساعت 2 آن روز تا الان از هر نظر تحت فشار است. بحث دوم اینکه از بازیکنان تشکر می‌کنم که خوب بازی کردند. ذوب‌آهن تیم بزررگی است اما بدون ایجاد یک موقعیت به ما گل زد. فوتبال ما را تنبیه کرد و اگر گل نزنید با این اشتباهات گل می‌خورید.

وی گفت: در نیمه دوم بازی خوبی نبود شاید به این خاطر که تماشاگر حضور نداشت. ما روی اشتباهات بچه‌گانه خطا دادیم وقتی بازیکنان کار به این سادگی را نمی‌توانند انجام دهند باید هم 2 امتیاز را از دست بدهیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه این تساوی‌ها به ضرر سپاهان می‌شود آیا حسینی انتظارات را برآورده کرد یا خیر، گفت: نه یک تیم و نه یک بازیکن، نمی‌توان 30 بازی را یک مدل انجام دهد. چند بازی روز خوب است چندبازی هم بد. حسینی هم در این مسابقه بد نبود. شما ببینید تعویض‌های ما هجومی و رو به جلو بود مهاجم نیاوردیم که هافبک دفاعی اضافه کنیم. شاید یک روز هم حسینی در حد و اندازه خودش نباشد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه اشتباهات سپاهان زیاد شده چه راهکاری برای آن دارید، گفت: مگر می‌شود فوتبال بدون اشتباه باشد. همانطور که موقعیت ایجاد می‌کنید اشتباه هم می‌کنید. تیم‌های بزرگ هم به همین شکل هستند. پینگ‌پنگ یا والیبال نیست. اشتباهات ما یکی مقابل السد بود و یکی هم همین بازی. وقتی ارسال 30 -40 متری پفکی تبدیل به خطا می‌شود دیگر نمی‌توان چیزی گفت. واقعیت فوتبال داخل زمین است. 2-3 بازیکن ما به خصوص یکی از هافبک‌ها در این مسابقه خیلی ضعیف بودند.

وی در مورد اینکه رقابت‌های آسیایی تعطیل شده آیا این کار در لیگ به شما کمک می‌کند یا خیر، گفت: ما زیر نظر AFC هستیم. آنها مسابقات را تعطیل می‌کنند. بازی‌ها یا بدون تماشاگر یا تعطیل می‌شود. در ایتالیا هم در جنوب این کشور بازی با تماشاگر بود و در شمال آن تعطیل. نمی‌دانم مسئولان ما چه اصراری دارند که مسابقات برگزار شود.

وی افزود: عوامل اجرایی، بازیکنان، مربیان و خبرنگاران مگر انسان نیستند چه کسی باید پاسخگو باشد. مرحوم الهام شیخی که فوت کرد به خاطر اطلاع‌رسانی دیر بود. جایی که باید قرنطینه می‌شد و پروازها لغو می‌شد این کار صورت نگرفت. حس می‌کنم انسان‌ها برای‌شان مهم نیستند و فقط کار خودشان را دنبال می‌کنند. اگر ادعای فوتبال دارید AFC هم بازی‌ها را تعطیل کرد چرا الگوبرداری نکردید.

سرمربی سپاهان در مورد وضعیت کی‌روش استنلی گفت: او به بازی رسید اما ریسک نکردیم. محمد ایرانپویان هم مشکلش برطرف شده است. مشکلات ما گل نزدن است و وقتی نزنید یک گل بچه‌گانه هم می‌خورید.

قلعه‌نویی در مورد ذوب آهن گفت:‌ ذوب‌آهن تیم بزرگی است و ما همیشه به آن احترام می‌گذارم فکر می‌کنم در این بازی پیام نیازمند دروازه‌بان ما اصلاً به زمین نخورد. اما گلر آنها روز خوبی داشت و یک موقعیت صددرصد را هم گرفت.

وی در مورد اینکه سپاهان دو نیمه متفاوت داشت، گفت: ما در نیمه دوم هم موقعیت داشتیم اما همانطور که گفتم گلر آنها روز خوبی را سپری کرد و می‌توانستیم از موقعیت‌های نیمه دوم هم گل بسازیم. اشتباه ما این بود که خط هافبک با تجربه ما توپ‌های زیادی لو داد. این دیگر تقصیر من قلعه‌نویی نیست. ما در 5 دقیقه آخر توپ‌های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه وضعیت محسن‌الغسانی بازیکن اردنی این تیم چطور بود، گفت: شما ببینید تیم‌های بزرگ چقدر بازیکن خارجی می‌گیرند و تعویض می‌کنند. این بازیکن از سطح به ارتفاع آمده و به زمان نیاز دارد. ما روزی به مشکل خوردیم که عزت پورقاز و سعید مهدی‌زاده را از دست دادیم. اما آنقدر گفتند نظم دفاعی که سه نفر از بازیکنان ما مصدوم شدند اگر ساختار دفاعی‌مان حفظ می‌شد دیگر این اشتباهات بچگانه را نداشتیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها