X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 اسفند 1398, 19:19
کد خبر: 32093
خبرنگار: lark
نظرات: 5

در 30 دقیقه پایانی سپاهان را در زمین ندیدیم

رادولوویچ: شاگردانم مثل شیر جنگیدند

رادولوویچ: شاگردانم مثل شیر جنگیدند رادولوویچ: شاگردانم مثل شیر جنگیدند
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مثل شیر جنگیدند و مستحق بهترین‌ها بودند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از صفهان، میودراک رادولوویچ پس از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی سختی برای تیم ما بود. یکشنبه بازی سختی با استقلال داشتیم و سپاهان بازی نداشت. تایم کافی برای ریکاوری نداشتیم و این مسئله مهمی بود. اگر بازی را دیده باشید اینطور تصور می‌کند که آنها ریکاوری نداشته باشند. چون ما سر زنده تر در نیمه دم بازی کردیم. زود گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد.

وی افزود:‌ در نیمه دوم مسابقه شرایط کاملاً تغییر کرد و توپ را به خوبی تصاحب کردیم و سه تا شانس مسلم گلزنی داشتیم. پنالتی اول هم صددرصد درست بود. همه دیدند غیر از داور که نمی‌دانم چرا نگرفت. ما در دیدار با استقلال هم به خاطر اشتباه داوری گل خوردیم.

رادولوویچ گفت: اگر پنالتی ما گرفته می‌شد، می‌توانستیم حتی پیروز شویم. سرپرست باشگاه باید با فدراسیون صحبت کند که چرا داوری‌ها برای ذوب‌آهن به این شکل است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مثل شیر جنگیدند و مستحق بهترین‌ها بودند. پنج بازی خوب انجام دادیم و با این سبک بازی و روندی که در پیش داریم در 9 بازی دیگر هم عملکرد خوبی خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه سجاد آقایی را از استقلال گرفتید اما چرا به او بازی نمی‌دهید، گفت: بهتر است در مورد این بازی صحبت کنید او بازیکن مستعدی است و آینده خوبی دارد. تمام بازیکنان شانس بازی دارند. ما همه را آنالیز می‌کنیم و بهترین‌ها بازی می‌کنند. او با 20درصد آمادگی بدنی در تمرینات حاضر شد من هر روز با بازیکنان حرف می‌زنم و در نهایت 11 نفر انتخاب می‌شوند. او باید مرا متقاعد کند که مستحق بازی است.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه محمدی مدیرعامل ذوب‌آهن گفته بود عیار شما در دیدار با سپاهان مشخص می‌شود آیا این عیار را نشان دادید یا خیر، گفت: همانطور که گفتم ما یکشنبه بازی کرده بودیم و سپاهان استراحت داشت اما با این شرایط کاملاً راضی هستم به خصوص در نیمه دوم. من کار داوری نیست اما در چهار روز گذشته از داوری ضربه خوردیم. امتیاز بیشتری نتوانستیم به دست بیاوریم.

رادولوویچ در مورد اینکه قلعه‌نویی گفته است ذوب‌آهن فقط یک موقعیت داشت، افزود: قلعه‌نویی از 11 سال پیش می‌شناسم او مربی خوب و جنتلمنی است اما من بازی را طور دیگری دیدم. ما پنالتی داشتیم و چند موقعیت دیگر هم خلق کردیم اما موقعیت آنها چه بود؟ نمی‌خواهیم در مورد تیم حریف صحبت کنم اگر پنالتی اول گرفته می‌شد نتیجه تغییر می‌کرد. ما در 30 دقیقه دوم سپاهانی را در زمین ندیدیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها