X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 اسفند 1398, 12:18
کد خبر: 32160
خبرنگار: khani
نظرات: 0

سرمربی سپاهان:

تیم بانوان سپاهان نتایج قابل قبولی گرفت

تیم بانوان سپاهان نتایج قابل قبولی گرفت تیم بانوان سپاهان نتایج قابل قبولی گرفت
سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: تیم ملی فوتبال زنان، تمرین، اردو و دیدار دوستانه‌ای در یک‌سال گذشته نداشته و به نظر می‌رسد که به صورت رسمی تعطیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد «بیان محمودی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی می‌تواند در روند پیشرفت تیم ملی فوتبال زنان تاثیرگذار باشد اما در یک‌سال گذشته، این تیم اردو و دیدار تدارکاتی نداشته و فدراسیون فوتبال هیچ برنامه‌ریزی برای آن انجام نداده است.

وی افزود: تیم ملی می‌تواند در صورتی که همچون تیم‌های کشورهای دیگر دیدار تدارکاتی و اردو برای آن برگزار شود روند خوبی داشته باشد. در این یک‌سال هیچ خبری از تیم ملی فوتبال زنان نبود و امیدوارم در سال جدید فدراسیون فکری برای این تیم بکند.

سرمربی سپاهان ادامه داد: البته در این ۲ سال سرمایه‌گذاری‌ در رده سنی پایه با برگزاری برنامه‌های استعدادیابی شده و همین امر می‌تواند به آینده فوتبال زنان و اینکه تیم ملی خوبی داشته باشیم، کمک کند.

وی در خصوص تعطیلی لیگ برتر فوتبال زنان گفت: مسوولان کار خوبی کردند که بدلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ را تعطیل کردند، زیرا سلامتی بازیکنان مهم‌تر است. گرچه این امر بر روی آمادگی جسمانی بازیکنان تاثیر بدی می‌گذارد اما اکنون تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده در لیگ برتر مشخص هستند.

محمودی خاطرنشان کرد: امسال لیگ فوتبال زنان منظم و خوب برگزار شد. سال گذشته لیگ به دلیل تعطیلی‌های مکرر، نامنظم برگزار شد. از لحاظ فنی نیز تیم‌ها خیلی بهتر شده بودند. کادر داوری به این دلیل ضعیف عمل کرد که فدراسیون داوران برجسته را بدلیل اعتراض به پرداخت نشدن دستمزدها توبیخ و داوران لیگ دسته یک را برای قضاوت به برتر آورد. همین امر به داوری و سرنوشت دیدارها ضربه شد و در واقع تصمیم بدی برای داوران در این فصل گرفته شد.

وی همچنین در خصوص شرایط تیم سپاهان در این فصل، گفت: با اینکه تیم ما در این فصل تغییرات بسیاری از نظر ساختاری، کادر فنی و بازیکنان داشته، اما با وجود بالا رفتن سطح رقابت‌ها از نظر آماری، امتیاز، گل زده و کمترین گل خورده، لیگ نتایج قابل قبولی گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها