X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 اسفند 1398, 12:57
کد خبر: 32177
خبرنگار: khani
نظرات: 4

سازمان لیگ باید با همفکری باشگاه‌ها تصمیم بگیرد

نیکفر در واکنش به لغو احتمالی لیگ برتر: قهرمانی پرسپولیس منصفانه نیست

نیکفر در واکنش به لغو احتمالی لیگ برتر: قهرمانی پرسپولیس منصفانه نیست سرپرست باشگاه سپاهان گفت: در مورد اینکه پرسپولیس را با ۲۱ بازی قهرمان اعلام کنند، باید بگویم این موضوع اصلاً منصفانه نیست و حق سایر باشگاه‌ها ضایع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، با تعطیلی لیگ برتر برای پیشگیری از شیوع کرونا تعیین قهرمان از دغدغه‌های مهم سازمان لیگ به شمار می‌رود. سازمان لیگ که می‌خواست ادامه مسابقات را از ۱۵ فروردین استارت بزند، با مخالفت ستاد مبارزه با کرونا این اتفاق میسر نشد تا فعلاً اردیبهشت نقطه آغاز مجدد لیگ برتر باشد.

اگر ماجرا کرونا تا اردیبهشت نیز رخت از ایران برنکند، شاید لغو بازی‌ها در دستور کار سازمان لیگ قرار گیرد؛ تصمیمی که تعیین قهرمان برای لیگ را دشوار می‌سازد.

صبح امروز دوشنبه - ۲۶ اسفند ماه – یورواسپورت عربی از چند سناریو احتمالی فیفا برای تعیین قهرمانان لیگ‌ها رونمایی کرد. این سناریوها شامل لغو کلی و عدم تعیین قهرمان، جایگزینی قهرمان نیم فصل به جای کل لیگ، اهدا جام به قهرمان لیگ قبلی و یا اهدا آن به صدرنشین فعلی است که در تمامی آن‌ها پرسپولیس را به جام چهارم خواهند رساند؛ اتفاقی که بعید است از سوی سایر مدعیان لیگ برتافته شود.

در همین خصوص و تعیین قهرمان لیگ امسال منوچهر نیکفر، سرپرست باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توانم اظهار نظر کنم و باید مسئولان سازمان لیگ به همراه باشگاه‌ها بنشینند و راهکاری را بیاندیشند.

سرپرست باشگاه سپاهان در رابطه با اعلام قهرمانی احتمالی پرسپولیس با لغو لیگ، خاطرنشان کرد: در مورد اینکه پرسپولیس را با ۲۱ بازی قهرمان اعلام کنند، باید بگویم این موضوع اصلاً منصفانه نیست و حق سایر باشگاه‌ها ضایع می‌شود.

وی پیرامون مشکلات ایجاد شده در صورت لغو لیگ برای قرارداد بازیکن‌ها و سایر موارد، تصریح کرد: همان طور که گفتم این‌ها باید در یک کمیته کارشناسی که محور آن سازمان لیگ و طرف دیگر آن باشگاه‌ها باشند، بنشینند و تصمیم بگیرند. موضوعی نیست که من ابتدا به ساکن درباره‌ی آن اظهار نظر کنم.

نیکفر در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات سپاهان تا پایان سال تعطیل است؟، تصریح کرد: گفته‌ایم که دیگر تمرینات برگزار نشود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها