X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 فروردین 1399, 09:25
کد خبر: 32201
خبرنگار: khani
نظرات: 0

حالم خوب است

الغسانی: از کرونا می ترسیدم

الغسانی: از کرونا می ترسیدم هافبک عمانی سپاهان از قرنطینه ۱۴ روزه اش بعد از بازگشت به کشورش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، محسن الغسانی، بازیکن ملی پوش عمانی سپاهان به تازگی به کشورش برگشته از وضعیت خودش و تیمش در مصاحبه با سایت فدراسیون فوتبال عمان، گفت: وقتی کرونا به ایران آمد من همه مثل همه ترس داشتم. اما ما در آن زمان تمرینات خود را انجام می‌دادیم. بعد از تعطیلی لیگ ایران و بروز برخی از علائم مشکوک به کرونا در تیم ما ۱۴ روز در اصفهان قرنطینه شدیم.

وی افزود: بعد از پایان دوران قرنطینه ۱۴ روزه پزشکان اعلام کردند هیچ خطری وجود ندارد و تست‌ها منفی اعلام شد. من برای بازگشت به عمان به فرودگاه رفتم ولی برای احتیاط از من تست گرفتند و بعد از ۲ روز اعلام کردند که مشکلی برای خروج از کشورم ندارم.

هافبک عمانی در پایان گفت: بعد از بازگشت به عمان از من دوباره تست کرونا گرفتند و خوشبختانه حالم خوب است ولی به توصیه وزارت بهداشت عمان من در خانه به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهم بود. در ایام قرنطینه تمرینات فردی ام را دنبال می‌کنم و برای سرگرمی خود از انواع وسایل الکترونیکی از تلفن همراه گرفته تا بازی‌های کامپیوتری استفاده می‌کنم. سلامتی امر مهمی است به همین خاطر به همه توصیه می‌کنم تا در خانه‌هایشان بمانند تا بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها