X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 فروردین 1399, 16:50
کد خبر: 32204
خبرنگار: khani
نظرات: 1

شرایط سخت بود و از باشگاه خواستم به خانه برگردم

الغسانی: در سپاهان با ترس تمرین می‌کردیم

الغسانی: در سپاهان با ترس تمرین می‌کردیم بازیکن 23 ساله و عمانی تیم فوتبال سپاهان از روزهای واپسین حضورش در اصفهان حرف زده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، مسحن الغسانی یکی از بازیکنان خارجی سپاهان است که برخلاف استنلی کی روش و ولادیمیر کومان که در اصفهان حضور دارند و منتظر شروع تمرینات طلایی پوشان برای ادامه لیگ نوزدهم هستند، به عمان بازگشته است.


او حالا در گفتگویی از چالش هایش در مواجهه با ویروس در اصفهان و باشگاه سپاهان گفته است.


الغسانی می گوید:« وقتی لیگ تعطیل شد، اوایل تمرین می کردیم ولی هیچ برخوردی با کسانی که به ویروس مبتلا شده باشند را نداشتیم. دو روز تمرین می کردیم و دو روز هم استراحت می کردیم ولی ترس بر ما حاکم بود. سریع به تمرین می رفتیم و سریع به خانه بازمی گشتیم.»


او ادامه می دهد:« شرایط سخت شده بود و من آنها خواستم که به خانه برگردم. ضمن اینکه قرار بود اردوی تیم ملی هم برای بازی های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا هم باشد که آن هم کنسل شد.»


بازیکن جوان سپاهان و تیم ملی عمان در مورد شرایط خود توضیح می دهد:« بعد از اینکه به عمان رسیدم، به مدت 2 هفته قرنطینه خانگی داشتم. خدا را شکر این مدت تمام شد و مشکلی نداشتم. بعد از دو هفته استراحت، خودم را در اتاق محبوس کرده ام و به صورت انفرادی تمرین می کنم ولی به هر حال سلامتی و تندرستی از هر چیزی مهم تر است.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها