X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 فروردین 1399, 19:19
کد خبر: 32212
خبرنگار: khani
نظرات: 0

گلم از وسط زمین شیرین ترین خاطره 98 است؛

کریمی: به کادر فنی سپاهان با GPS گزارش می‌دهیم

کریمی: به کادر فنی سپاهان با GPS گزارش می‌دهیم هافبک سپاهان می گوید شیرین ترین اتفاق سال 98 ثبت اولین گلش با پیراهن سپاهان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه" محمد کریمی پدیده سپاهان در فصل هجدهم لیگ برتر که در لیگ نوزدهم زیر سایه درخشش محمد محبی قرار گرفت و کمتر در ترکیب طلایی پوشان توسط امیرقلعه نویی مورد استفاده قرار گرفت، در رابطه با این سوال که بهترین اتفاق سال 98 برای او چه چیزی بوده است، گفت: خب امسال در تیم ما رقابت بالایی بود و من کمتر فرصت بازی پیدا کردم ولی بهترین اتفاق برای من ثبت اولین گلم با پیراهن سپاهان بود که شیرین ترین خاطره امسالم با پیراهن سپاهان است. گلی که از وسط زمین به شاهین بوشهر زدم.


او در مورد نیمه خالی لیوان در سال 98 هم به موضوعی اشاره کرد که سال 99 مردم جهان را به طور کامل تحت تاثیر خود قرار داده است و افزود: اتفاق بد هم ویروس کرونا بود که خیلی عجیب و خطرناک است. ما فعلا تمریناتمان را زیر نظر کادر فنی در ایام قرنطینه انجام می دهیم و با ویدئو و ارسال اطلاعات جی پی اسی به کادر فنی عمهکرد خودمان را گزارش می دهیم.


وی در مورد کسر قرارداد بازیکنان در اکثر نقاط دنیا و اینکه نظر او در این خصوص چیست، اضافه کرد: در مورد کسر قرار داد به نظرم باید مراجع مربوطه تصمیم گیری کنند و به جمع بندی برسند.


کریمی که با درخشش در خونه به خونه بابل به سپاهان پیوست در مورد شرایط محل زندگی اش می گوید: جاده ها در اینجا توسط راهنمایی و رانندگی کنترل می شوند و مردم هم این بیماری را کاملا جدی گرفته اند.


کریمی 22 ساله در پاسخ به این سوال که آینده خود را چطور می بیند، اینگونه توضیح داد: هر بازیکن جوانی در رویاهایش به این فکر می کند که در تیم های اروپایی بازی کند و من هم به دنبال همین موضوع هستم و تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدفم انجام می دهم. البته که الان در تیم بزرگی مثل سپاهان هستم و تمام وجودم را برای این تیم می گذارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها