X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 فروردین 1399, 09:37
کد خبر: 32214
خبرنگار: khani
نظرات: 3

شرایط مهیا باشد موافق ادامه لیگ برتر هستیم

نیکفر: زود است درباره تمدید قرارداد قلعه‌نویی صحبت کنیم

نیکفر: زود است درباره تمدید قرارداد قلعه‌نویی صحبت کنیم سرپرست باشگاه سپاهان گفت که هر تصمیمی مسئولان کشور برای لیگ برتر بگیرند این باشگاه از آن حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد منوچهر نیکفر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص این که موضع باشگاه سپاهان در قبال لغو یا ادامه لیگ برتر فوتبال با شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا چیست، اظهار داشت: برای ما اولویت سلامت مردم است و مطمئناً هر تصمیمی که مسئولان کشور و فوتبال بگیرند ما هم از آن تبعیت می‌کنیم.

وی افزود: هر تصمیمی که مسئولان روی آن به جمع‌بندی برسند از آن حمایت می‌کنیم. اگر تعطیلی مسابقات به نفع جامعه و سلامت مردم است مسابقات را تعطیل کنند. از طرفی، اگر برگزاری مسابقات ضربه‌ای به سلامت جامعه و مردم وارد نمی‌کند ما هم موافق ادامه بازی‌ها هستیم.

سرپرست و رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان تصریح کرد: در هر صورت، اولویت برای ما سلامتی مردم است و هر تصمیمی که گرفته شود از آن تمکین می‌کنیم. ما هم می‌خواهیم بازی‌ها را ادامه دهیم، اما باید دید شرایط جامعه و ویروس کرونا به چه سمتی می‌رود و آیا امکان ادامه مسابقات وجود دارد یا خیر. اگر شرایط مهیا باشد ما هم دوست داریم بازی‌ها ادامه پیدا کند.

نیکفر در پایان درباره اتمام قرارداد امیر قلعه‌نویی با سپاهان در پایان لیگ نوزدهم و اینکه آیا باشگاه برنامه‌ای برای تمدید قرارداد او دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: باید دید شرایط چیست و در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. به هر حال بخشی از این ماجرا بستگی به این دارد که چه نتایجی تا پایان فصل رقم بخورد. به نظرم هنوز زود است که در این مورد صحبت کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها