X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 فروردین 1399, 12:18
کد خبر: 32215
خبرنگار: khani
نظرات: 1

پرونده پورقاز و ولسیانی در اختیار قلعه نویی

احتمال بازگشت مصدومان کلیدی سپاهان

احتمال بازگشت مصدومان کلیدی سپاهان دو مصدوم کلیدی سپاهان در ساختار تدافعی ممکن است با ادامه به تعویق افتادن رقابت های لیگ برتر به بازی های چند هفته پایانی برسند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، عزت پورقاز و گئورگی ولسیانی دو مدافع اصلی خط دفاع سپاهان با مصدومیت های سنگین روبرو برای مدتی طولانی از ترکیب زردپوشان دور ماندند تا امیر قلعه نویی و کادرفنی این تیم با بحران بزرگی در ساختار تدافعی خود روبرو شوند.


در حالی که غیبت این دو بازیکن در چند بازی دور برگشت همین طور لیگ قهرمانان آسیا کاملا به چشم آمد حالا با وقفه ایجاد شده در رقابت ها به خاطر شیوع کروناویروس احتمال این که بازگشت آنها به صورت معجزه وار در هفته های پایانی اتفاق بیافتد، وجود دارد.ربیعی پزشک باشگاه سپاهان این خصوص گفت:« اگر از اوایل اردیبهشت ماه تمرینات شروع شود، ممکن است این دو بازیکن به چند بازی آخر برسند.»


او در ادامه به شرایط مدافع گرجستانی اشاره و تصریح کرد:« ولسیانی در گرجستان جراحی کرد. او مشکلاتی در غضروف مفصل دارد. در مورد ولسیانی شرایط خیلی سخت است، چون جراحی دشواری را پشت سر گذاسته است. یک ماه اول را باید استراحت می کرد و بعد از یک ماه تمرینات توانبخشی را دنبال خواهد کرد. این جراحی مثل جراحی رباط صلیبی نیست که می گوییم از 6 تا 9 ماه ورزشکار به زمان نیاز دارد و در واقع بستگی به شرایط جسمانی و بازتوانی دارد. قضاوت خیلی سخت است ولی شانس حضور در بازی های آخر را با این شرایط پیدا می کند».


در حال حاضر پرونده پزشکی و گزارشات از پیگیری وضعیت آنها توسط کادر پزشکی سپاهان در اختیار امیر قلعه نویی قرار گرفته تا با اطلاع از آخرین وضعیت پورقاز و ولسیانی امیدوار به بهره بردن از آنها در بازی های پایانی لیگ برتر همین طور ادامه لیگ قهرمانان آسیا باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها