X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 فروردین 1399, 12:20
کد خبر: 32217
خبرنگار: khani
نظرات: 1

پیام نیازمند 25 ساله شد؛

عقاب جدید فوتبال ایران در اوج

عقاب جدید فوتبال ایران در اوج گلر موفق سپاهان امروز وارد 25 سالگی شد و به نظر می‌رسد مسیر جذابی پیش روی آینده فوتبالی او قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، 2 فصل قبل و ابتدای لیگ هجدهم بود که سپاهان برای رهایی از 3 فصل ناکامی و حضور در رتبه‌های میانه و پایین جدول مجدداً امیر قلعه‌نویی را استخدام کرد تا با او به روزهای اوجش برگردد. ژنرال فوتبال ایران مثل همیشه پلن مخصوص خودش را برای اوجگیری دوباره سپاهان داشت و مشخص هم بود که یکی از اولویت‌های این باشگاه جذب یک گلر خوب و رفع یکی از نقاط ضعف بزرگ طلایی‌پوشان در این پست است. سپاهان فصل قبلش 4 گلر مختلف را آزمایش کرده بود و هیچکدام جواب نداده بودند و حالا باشگاه قصد داشت با بودجه‌ای مناسب یکی از گلرهای مطرح لیگ برتر را جذب کند.

اولین نقطه اختلاف قلعه‌نویی و باشگاه در این مورد بود. جایی که سپاهان به دنبال جذب نفراتی مثل حسین حسینی یا رشید مظاهری بود که امتحانشان را پس داده‌اند و و توجیهشان هم این بود که دیگر جایی برای رسیک ندارند ولی قلعه‌نویی اصرار به جذب گلر جوان پیکان داشت که استعداد خوبی از خودش نشان داده بود. در نهایت سرمربی سپاهان مثل همیشه پیروز شد و بازیکن مورد نظرش را جذب کرد.

امروز بیش از یک سال و نیم از آن دوران می‌گذرد. پیام نیازمند دیگر نه یک گلر جوان و جویای نام که رکورددار کلین شیت تاریخ لیگ برتر و به عقیده خیلی‌ها بهترین گلر حال حاضر فوتبال ایران است. او همیشه اعتماد مجید جلالی در بازی پیکان - پرسپولیس و درخشش در آن دیدار را نقطه عطف دوران بازی‌اش و به نوعی عامل شناخته شدنش در فوتبال می‌داند.

نیازمند متولد 17 فروردین 1374 است و امروز 25 ساله شد و حداقل 10 سال دیگر می‌تواند در سطح اول فوتبال فعالیت کند و این 10 سال مسیر جذاب و دور و درازی است که می‌تواند با افتخارات زیادی همراه باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها