X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 فروردین 1399, 15:47
کد خبر: 32225
خبرنگار: khani
نظرات: 3

نیکفر: طی هفته های اخیر شیطنت‌هایی انجام شده؛

واکنش سرپرست سپاهان به جدایی قلعه نویی

واکنش سرپرست سپاهان به جدایی قلعه نویی سرپرست جدید باشگاه سپاهان می گوید اعضای هیئت مدیره باشگاه همچنان از سرمربی تیمشان حمایت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، پس از کنار رفتن مسعود تابش مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان و انتخاب منوچهر نیکفر به عنوان سرپرست جدید تیم، اخباری در برخی رسانه ها مبنی بر پایان همکاری امیرقلعه نویی با سپاهان منتشر شد.


این اخبار به خصوص در رسانه های اصفهانی در شرایطی منتشر می شود که سپاهان پس از صدور رای دیدار لغو شده برابر پرسپولیس و تساوی برابر تیم همشهری فاصله ای 10 امتیازی با صدر جدول رده بندی مسابقات پیدا کرده و شانسش برای کسب قهرمانی در لیگ که مهم ترین هدف طلایی پوشان در این فصل بود، خیلی کم شده است.


با این حال هنوز 9 دیدار از رقابت های فصل نوزدهم باقی مانده و روی کاغذ همچنان شانس قهرمانی وجود دارد؛ ضمن اینکه در جام حذفی نیز سپاهان باید دیداری حساس را برابر استقلال برای رسیدن به نیمه نهایی برگزار کند و در لیگ قهرمانان آسیا هم اگرچه طلایی پوشان باخت سنگینی را مقابل السد در هفته دوم و پس از پیروزی پر گل برابر العین، تجربه کردند ولی همچنان بهترین نماینده ایران یه شمار می روند و با برگزاری دیدارهای خانگی می توانند یکی از مدعیان اصلی صعود از گروه سختی باشند که در آن قرار گرفته اند.


نیکفر سرپرست جدید باشگاه سپاهان که حداقل تا پایان فصل با همین سمت به فعالیت خود ادامه خواهد داد، در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با اخباری که پیرامون جدایی امیرقلعه نویی از سپاهان وجود دارد، اینطور واکنش نشان داد:« ما همچنان از امیرقلعه نویی حمایت می کنیم. قلعه نویی بهترین و پرافتخارترین مربی ایران است و امیدواریم که با تدبیر او بهترین نتایج را در ادامه فصل با او کسب کنیم.»


او ادامه داد:« متاسفانه طی هفته های اخیر سم پاشی ها و شیطنت هایی از سوی برخی ها صورت گرفته و به همین دلیل هم است که باید تاکید کنیم آقای قلعه نویی حداقل تا پایان این فصل حتما مربی سپاهان خواهند بود و اعضای هیئت مدیره حمایت کامل خود را از ایشان اعلام می کنند.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها