X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 فروردین 1399, 08:22
کد خبر: 32229
خبرنگار: khani
نظرات: 3

موضع جدید باشگاه سپاهان؛

نیکفر: در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی ‌می‌کنیم!

نیکفر: در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی ‌می‌کنیم! سرپرست باشگاه سپاهان می گوید حاضر است تیمش را در زمین بی طرف برابر پرسپولیس به میدان بفرستد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، آخرین حاشیه فوتبال ایران پیش از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا اتفاقات عجیب و غریبی بود که در هتل کوثر اصفهان رقم خورد و ادامه این حاشیه ها در ورزشگاه نقش جهان در نهایت به لغو دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان منجر شد؛ دیداری که علاوه بر این دو مدعی قهرمانی، سایر تیم های مدعی هم به نتیجه آن چشم دوخته بودند.


کمیته انضباطی پس از بررسی مدارک و مستندات دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان پس از چند روز رای این بازی جنجالی را اعلام کرد و بازی را با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میهمان اعلام کرد؛ تصمیمی که اختلاف دو تیم را بیشتر از قبل کرد و با غفلت سپاهان مقابل همشهری در آخرین دیداری که برگزار کرده، اختلاف دو تیم به عدد 10 رسیده است.


پرونده این بازی االبته با اعتراض باشگاه سپاهان به کمیته استیناف رفته ولی ویروس کرونا و شرایط ویژه کشور سبب شده تا اعضای این کمیته نتوانند برای بررسی این پرونده تشکیل جلسه بدهند.


در این بین منوچهر نیکفر که رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان بود و با برکناری مسعود تابش با عنوان سرپرستی کارهای باشگاه را اداره می کند، موضع جدید در مورد این بازی در گفتگویی که با خبرنگار صدا و سیما داشته مطرح کرده و گفته است:« امیدوارم دادگاه استیناف این رای را برگرداند. دوست داریم در یک زمین بی طرف با پرسپولیس بازی کنیم و حتی من اعلام آمادگی می کنم که در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی کنیم.»


حالا با توجه به موضع گیری جدید باشگاه سپاهان باید منتظر تشکیل جلسه کمیته استیناف و رای این کمیته باشیم؛ کمیته ای که اگر به برگزاری مجدد بازی رای بدهد، می تواند حساسیت از دست رفته در رتبه های بالایی جدول رده بندی را به مسابقاتی که البته هفته آینده در مورد تعطیلی یا ادامه آن تصمیم گیری نهایی اتخاذ خواهد شد، بازگرداند.


البته که همین حالا هم برگزاری رقابت های لیگ برتر با مشکل در اختیار نداشتن زمان کافی مواجه است و برگزاری مجدد این بازی حساس می تواند فشار بیشتری به مسئولان فوتبال برای برنامه ریزی لیگ وارد کند.


گفتنی است دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در دوره نوزدهم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها