X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 اردیبهشت 1399, 11:57
کد خبر: 32332
خبرنگار: khani
نظرات: 0

منتظر جلسه ستاد کرونا هستیم

فتاحی: حداقل بین ۴ تا ۶ هفته برای تمرینات وقت لازم است

فتاحی: حداقل بین ۴ تا ۶ هفته برای تمرینات وقت لازم است سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر قرار است لیگ شروع شود، با توجه به اینکه دو ماهی است بازیکنان تمرین نداشته‌اند جهت تمرینات حداقل بین ۴ تا ۶ هفته وقت لازم است تا بتوانند به آمادگی مورد نیاز برسند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، آرام آرام شایعاتی مبنی بر از سر گیری مجدد بازی‌های لیگ برتر به گوش می‌رسد و خیلی‌ها پایان ماه رمضان را زمان این اتفاق می‌دانند. در این شرایط تیم‌ها لیگ برتری که حالا دو ماهی است از آمادگی فاصله گرفته‌اند نیازمند بازه‌ای برای برگزاری تمرینات پیش از آغاز جدال‌های لیگ برتری هستند تا بتوانند به روزهای قبل از کرونا باز گردند. شنیده‌های پراکنده از مسئولان باشگاه‌های لیگ نشان از آغاز تمرینات در ۱۵ الی ۲۰ اردیبهشت ماه می‌دهد. شایعه‌ای که محسن بنگر نیز با حضور در فوتبال برتر بر آن صحه گذاشت.

در همین خصوص رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شایعات شروع تمرینات تیم‌ها در اواسط اردیبهشت ماه، اظهار کرد: اصلاً، چنین چیزی درست نیست. ما برای تعیین تکلیف‌مان منتظر جلسه ستاد کرونا که قرار است شنبه یا یکشنبه برگزار شود هستیم.

سرپرست سپاهان با اشاره به دو ماه تمرین نکردن بازیکنان، خاطر نشان کرد: اگر قرار است لیگ شروع شود، با توجه به اینکه دو ماهی است بازیکنان تمرین نداشته‌اند جهت تمرینات حداقل بین ۴ تا ۶ هفته وقت لازم است تا بتوانند به آمادگی مورد نیاز برسند.

وی حاضر به پاسخگویی به این سوال که آیا صحت دارد که سپاهان همانند ۱۲ تیم دیگر لیگ برتری خواهان لغو مسابقات شده‌است نشد و گفت: این سوال را لطفاً از مدیران باشگاه بپرسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها