X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 اردیبهشت 1399, 12:29
کد خبر: 32340
خبرنگار: khani
نظرات: 1

گزارش از آخرین وضعیت تغییرات مدیریتی در سپاهان

تعیین مدیرعامل در گرو جلسه با عظیمیان

تعیین مدیرعامل در گرو جلسه با عظیمیان هیات مدیره باشگاه سپاهان برای تعیین تکلیف پست مدیرعاملی با مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه مشورت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، شاید تعیین مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان، در این روزها مهمترین دغدغه مجموعه فولاد مبارکه اصفهان باشد که در این مورد اسامی و نام های زیادی هم در رسانه‌های مختلف مطرح شده‌ اما تمام آن‌ها یا بازنشسته هستند یا به هرصورت قادر به همکاری با باشگاه سپاهان نخواهند بود.

گزینه‌هایی که گمانه‌زنی بودند

در میان گزینه‌های مختلفی که برای مدیرعاملی سپاهان مطرح شده، علاوه بر افرادی مانند محمدرضا ساکت و علیرضا رحیمی که اکنون بازنشسته‌اند یا محمدسلطان حسینی و مهرزاد خلیلیان که بنابر برخی ضوابط و مقررات نمی‌توانند مدیرعامل سپاهان شوند، نام امیررضا واعظ آشتیانی و سعید آذری نیز مطرح شد. مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در مصاحبه با فارس اعلام کرد؛ در شرایط فعلی ورزش ایران اصلا علاقه‌ای به حضور در فوتبال ندارد. مدیرعامل فعلی باشگاه فولاد خوزستان نیز در پیامی اعلام کرد که برخی او را ذوب آهنی می‌دانند و حاضر نیستند با مدیری مانند او کار کنند.

ضمن اینکه در بین این اسامی، در اصفهان نام هومن فیروزی مدیر حراست باشگاه سپاهان نیز به عنوان گزینه مدیرعاملی مطرح شد که منجر به واکنش فیروزی و تکذیب این ماجرا از طریق رسانه رسمی باشگاه سپاهان شد.

به این ترتیب می‌توان گفت تمام گزینه‌های مطرح شده در حد یک گمانه زنی است. چیزی که مشخص است؛ هیات مدیره باشگاه سپاهان هنوز تصمیمی برای تعیین مدیرعامل نگرفته است و صفر تا صد این ماجرا به جلسه با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بستگی دارد.

گزینه‌هایی که مدیرعاملی را قبول نکردند


براساس شنیده‌ها، اعضای هیات مدیره این باشگاه هنوز به جمع بندی خاصی برای تعیین تکلیف پست مدیرعاملی نرسیده‌اند. پیشنهاد اول مدیران باشگاه، ابقای منوچهر نیکفر رئیس هیات مدیره، در پست مدیرعاملی بوده اما نیکفر که از مدیران ارشد مجتمع فولاد مبارکه هم هست، به دلیل مشغله زیاد این پیشنهاد را قبول نکرده است.

البته هیات مدیره سپاهان پیشنهادی هم برای مدیرعاملی مجتبی لطفی، یکی از اعضای این هیات و مدیر ورزش همگانی کارخانه فولاد مبارکه داشته اما او نیز این پیشنهاد را قبول نکرده است.

به همین دلیل قرار است به زودی و شاید در همین هفته، مدیران باشگاه سپاهان در جلسه‌ای با حضور منصورعظیمیان شرکت کنند و در خصوص تعیین تکلیف مدیرعاملی با مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه گفت وگو و مشورت کنند و با توجه به اینکه گزینه خاصی مدنظر مدیران سپاهان برای نشستن روی صندلی مدیرعامل نیست، ممکن است عظیمیان مدیری را از بدنه مجتمع فولاد مبارکه برای این پست انتخاب کند. به هرحال باید منتظر برگزاری این جلسه و نظر منصور عظیمیان در خصوص مدیرعامل جدید سپاهان بود.

عظیمیان باید در این تصمیم‌گیری نهایت دقت را داشته باشد چرا که انتخاب او قطعا تاثیر زیادی روی آینده باشگاه سپاهان هم خواهد داشت و اگر دقت لازم و کافی در این موضوع لحاظ نشود، حتی ممکن است در آینده تبعاتی را برای زردپوشان اصفهان در پی داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها