X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 اردیبهشت 1399, 18:32
کد خبر: 32342
خبرنگار: khani
نظرات: 7

بازی ها شروع شود، به ترکیب سپاهان برمی گردم

ایرانپوریان: ادامه لیگ برتر کار خطرناکی است

ایرانپوریان: ادامه لیگ برتر کار خطرناکی است مدافع باتجربه سپاهان می گوید مشکلی از بابت مصدومیت ندارد و اگر لیگ ادامه یابد می تواند برای تیمش به میدان برود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط جسمانی خودش در روزهای تعطیلی فوتبال بیان کرد: این روزها که تمرینات گروهی تیم ها برگزار نمی شود و اکثر بازیکنان به صورت شخصی تمرین می کنند. قطعا این شرایط روی وضعیت بدنی همه فوتبالیست ها تاثیرگذار بوده اما چاره ای نیست و باید همه کمک کنیم تا این ویروس کشنده از ایران برود.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا مصدومیتش برطرف شده، تاکید کرد: بله، من قبل از اینکه لیگ تعطیل شود هم مشکلی نداشتم. یکماه با تیم تمرین کردم و اگر مسابقات ادامه داشته بازی می کردم. الان هم مشکلی ندارم و هر زمان تمرینات شروع شود، کارم را با سپاهان آغاز می کنم.


مدافع سپاهان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تمرینات تیمش آغاز می شود، گفت: در این خصوص هرروز خبر جدیدی می شنویم و ما هم منتظر هستیم تا ستاد مبارزه با کرونا تصمیم نهایی اش را اعلام کند. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد تا از بلاتکلیفی در بیاییم.


ایرانپوریان نظرش درباره ادامه مسابقات فوتبال را اینطور بیان کرد: واقعا این ویروس خطرناک است. شما ببینید اگر یک فوتبالیست خدای ناکرده به کرونا مبتلا باشد می تواند همه فوتبالیست های لیگ برتری را مبتلا کند و این برای سلامتی جامعه فوتبال ضرر دارد. من امیدوارم مسئولان تصمیمی بگیرند که به صلاح سلامتی مردم باشد. به هر حال فوتبالیست ها نیز خانواده دارند و هیچ کس دوست ندارد دیگران را در معرض خطر قرار بدهد. انشاالله که تصمیمی گرفته می شود که به سود فوتبال و بازیکنان و مربیان و سایر کادرهای تیم های لیگ برتری باشد.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا نظرش روی تعطیلی مسابقات است، گفت: من نمی توانم نظری در این باره بدهم و بهتر است مسئولان تصمیم بگیرند اما واقعا ادامه دادن فوتبال در شرایطی که هنوز کرونا در کشور ما ریشه کن نشده، کار خطرناکی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها