X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 اردیبهشت 1399, 07:38
کد خبر: 32350
خبرنگار: khani
نظرات: 0

قلیچ‌خانی: ما اتفاقات آن بازی را فراموش کرده بودیم؛

پاسخ سپاهانی‌ها به مصاحبه خورشیدی علیه قلعه‌نویی

پاسخ سپاهانی‌ها به مصاحبه خورشیدی علیه قلعه‌نویی مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان به اظهارات اشکان خورشیدی واکنش نشان داد.



به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، اشکان خورشیدی داور فوتبال کشور دیروز در مصاحبه ای به اتفاقات دیدار برگشت تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز اشاره کرد؛ مسابقه ای که با پیروزی 2 بر صفر به سود قرمزپوشان تراکتوری خاتمه یافت و البته صحنه های داوری آن مسابقه حواشی زیادی به همراه داشت که هنوز هم فراموش نشده است.



خورشیدی در مصاحبه خود در رابطه با آن بازی اینطور گفته است:« در بازی سپاهان - تراکتور این اتفاق افتاد و بعد که در کارشناسی‌ها مشخص شد تصمیم من درست بوده، ایشان (امیرقلعه نویی) یک اظهار نظر دیگری انجام داد و گفت که اگر تصمیم من درست باشد فوتبال را کنار می‌گذارد. در نهایت همه داوران و کارشناسان گفتند که تصمیم درست بود. یک بار هم مصاحبه کرد و اسم من را در کنار سه داور دیگر برد که ما را نخواهد بخشید، اما بعد گفت که منظورش بد برداشت شده و فقط گفته خاطرات بدی از داوری آن افراد داشته و بعد از آن مشکلی نبود. من برای همه مربیان احترام قائلم و همه را به یک چشم می‌بینم و آقای قلعه‌نویی هم از مربیان خوب فوتبال ماست که بعد از آن صحبت سو تفاهم‌ها برطرف شد.»



صحبت های خورشیدی حالا با واکنش سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان مواجه شده و او با استناد به این فیلم اینطور پاسخ این داور را داده است:« مثل اینکه اشکان خورشیدی حافظه ضعیفی دارند چون کارشناسان داوری اعلام کرده اند که تصمیمات داور و گل هایی که در بازی به ثمر رسیده به طور کلی اشتباه بوده است..»


او ادامه داد:« البته آقای قلعه نویی همان زمان گفته بود اگر اشتباهی هم شده فراموش کنیم؛ ولی ایشان بار دیگر به این بازی اشاره کرده است..»


مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان در پایان با اشاره به اتفاقات آن بازی عنوان کرد:« این را هم باید بگوییم، علاقه قلبی ما این نیست که ایشان داوری را کنار بگذارد، ولی آرزو می کنیم داوری هایش در بازی های آینده بی حرف و حدیث و بی نقص تر باشد. اگر همین یک بازی را در هم در نظر بگیریم، ایشان متوجه می شود که چه جفایی به سپاهان در زمینه داوری در فصل گذشته(لیگ هجدهم) که ما با فاصله 2 امتیاز قهرمانی را از دست دادیم، شده است و به بازی های دیگر هم هیچ اشاره ای نمی کنیم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها