X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اردیبهشت 1399, 07:54
کد خبر: 32355
خبرنگار: khani
نظرات: 2

لیگ ادامه پیدا کند، بازی‌ها کیفیت بالایی نخواهند داشت

کیانی: یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم

کیانی:  یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم کاپیتان تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش پایگاه خبری طئفان زرد مهدی کیانی در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با وضعیت مبهم رقابت‌های لیگ برتر ایران و اینکه پیش‌بینی‌اش در مورد ادامه دادن بازی‌ها چیست، گفت: فعلا که خیلی‌ها منتظر هستند تا تکلیف روشن شود و ما هم نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. ما که شنیده‌ایم قرار است بعد از ماه مبارک رمضان بازی‌ها برگزار شود ولی هنوز که چیزی به صورت رسمی اعلام نشده و زمان شروع تمرینات گروهی هم مشخص نیست.

وی با بیان اینکه انجام تمرینات انفرادی با تمرینات گروهی قابل قیاس نیست، عنوان کرد: دو ماه است که بازیکنان فقط به صورت انفرادی تمرین می‌کنند و این موضوع در آمادگی بدنی همه ما تاثیر منفی داشته است. با این شرایط اگر لیگ ادامه پیدا کند، بازی‌ها کیفیت بالایی نخواهند داشت، با این حال من امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مشخص شود و مسئولان در خصوص ادامه بازی‌ها یا نیمه‌کاره ماندن لیگ تصمیم بگیرند.

کیانی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در ارتباط با حکم کمیته استیناف در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه سپاهان در خصوص اتفاقات آن بازی توضیحات لازم و مدارک مستندی ارائه داد و کاش کمیته استیناف برای سپاهان ارزش قائل می‌شد.این درست است که دیر به ورزشگاه رسیدیم ولی واقعا قصد داشتیم برابر پرسپولیس بازی کنیم. اگر این بازی برگزار می‌شد خیلی بهتر بود و ما هم این فرصت را داشتیم که اختلاف را با پرسپولیس کمتر کنیم ولی به هر حال کمیته استیناف هم حکم خودش را اعلام کرد.

کاپیتان سپاهان در ارتباط با اینکه برخی معتقدند کادر فنی و باشگاه سپاهان بابت حاضر نشدن برابر پرسپولیس اشتباه بزرگی را مرتکب شدند، عنوان کرد: ما قصد داشتیم بازی کنیم و حتی به اردو هم رفتیم، روز بازی هواداران سپاهان به هتل محل اقامت ما آمدند و نمی‌خواستند این بازی بدون تماشاگر برگزار شود. الان هم نباید دنبال مقصر بگردیم و تقصیر را گردن یک عده بیندازیم.

کیانی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده چه تصمیمی دارد، خاطرنشان کرد: من یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و انشاالله که همه چیز به خیر و خوشی جلو خواهد رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها