X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اردیبهشت 1399, 12:48
کد خبر: 32358
خبرنگار: khani
نظرات: 0

برنامه مشترک کادرفنی و پزشکی سپاهان برای شروع تمرینات

برنامه مشترک کادرفنی و پزشکی سپاهان برای شروع تمرینات مسئولان تیم سپاهان برنامه خاصی را برای زمان شروع تمرینات در نظر گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، در روزهای اخیر، صحبت‌هایی در خصوص زمان شروع تمرینات تیم‌های فوتبال برای از سرگیری مسابقات لیگ برتر در فصل نوزدهم مطرح شد به همین خاطر کادرفنی و پزشکی تیم فوتبال سپاهان در جلسه‌ای که برای همین مساله برگزار شد، تصمیم گرفتند تا برنامه خاصی را برای بازیکنان در نظر بگیرند.

قرار است پس از اعلام زمان شروع تمرینات که تصمیم گیری آن بر عهده ستاد کرونا و مسئولان سازمان لیگ است، بازیکنان سپاهان در روزهای اول که مربوط به دوره بدنسازی هم هست، به صورت گروه‌های 4-5 نفره کارشان را آغاز کنند.

به این ترتیب کار کادر فنی و پزشکی سپاهان در ابتدای تمرینات سنگین‌تر خواهد شد اما می‌توانند کنترل دقیق‌تری روی وضعیت بدنی و سلامتی بازیکنان داشته باشند و در خلال انجام همین تمرینات 4-5 نفره، بازیکنان را از نظر بدنی، خونی و همچنین علائم بیماری چک کنند تا اگر کسی علائمی داشت او را از سایر نفرات جدا کنند.

ضمن اینکه به بازیکنان تیم سپاهان اعلام شده، هرکدام از آن‌ها در فعالیت‌ها و زندگی روزمره‌اش، اگر علامتی از بیماری عفونی مانند تب، لرز، بدن درد و سردرد داشت به کادرپزشکی اطلاع دهند که تا کنون موردی گزارش نشده است.

کادرفنی و بدنسازان سپاهان نرم ‌افزارهایی روی تلفن همراه خود دارند که به وسیله آن، در جریان آخرین وضعیت فعالیت بازیکنان طبق برنامه‌ای که به آنها داده می‌شود، قرار می‌گیرند و از طریق آن وضعیت و فعالیت بازیکنان را ارزیابی می‌کنند و در واقع این سیستم، کنترل از راه دور کادر فنی سپاهان به حساب می‌آید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها