X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اردیبهشت 1399, 13:17
کد خبر: 32359
خبرنگار: khani
نظرات: 5

پورقاز و ولسیانی در دوره توانبخشی

پیشرفت امیدوار کننده مصدومان سپاهان

پیشرفت امیدوار کننده مصدومان سپاهان مدافعان مصدوم تیم فوتبال سپاهان در دوران توانبخشی پیشرفت خوبی داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، تعطیلات کرونا، دورانی بود که به تیم‌های فوتبال و به خصوص لیگ برتری کمک کرد تا شرایط و وضعیت بهتری در خصوص بازیکنان مصدومشان پیدا کنند که تیم سپاهان هم از این قائه مستثنی نیست.

گئورگی ولسیانی و عزت‌الله پورغاز دو مدافع میانی و مصدوم سپاهان هستند که مصدومیت آن‌ها، امیر قلعه‌نویی را در کمرکش مسابقات لیگ دچار چالشی جدی کرد اما این دو بازیکن که در حال گذراندن دوره توانبخش هستند، در مدت تعطیلات مسابقات توانسته‌اند شرایط بهتری پیدا کنند و ممکن است در صورت از سرگیری مسابقات لیگ نوزدهم، در بازی‌های آخر برای تمشان به میدان بروند.

دوره توانبخشی ولسیانی که در گرجستان حضور دارد، پیشرفت خوبی داشته است. این بازیکن با کادرپزشکی سپاهان به طور مرتب در ارتباط است و آخرین اطلاعات مربوط به این دوره را در اختیار پزشکان تیم قرار می‌دهد. بر اساس این گزارش‌ها، وضعیت درمانی و بازتوانی او به خوبی پیش می‌رود و ممکن است در صورت شروع مجدد لیگ، بتواند در هفته‌های آخر برای سپاهان به میدان برود. با این حال نیاز است که او به ایران برگردد تا کادرپزشکی سپاهان، بررسی دقیقتری از وضعیت بدنی او داشته باشند.

دوره درمانی عزت‌الله پورقاز با توجه به نوع جراحی، وضعیت بدنی و نوع توانبخشی که انجام داده بین 6 تا 9ماه طول می‌کشد. شرایط پورقاز در دوره توانبخشی خوب است اما نظر قطعی و نهایی که مشخص شود این بازیکن می‌تواند تمرین با توپ داشته باشد، به زمین برود و بازی کند، باید توسط جراح او داده شود.

محمد ایرانپوریان که مدتی اسیر مصدومیت شده بود، در جلسات آخر تمرینی با تیم تمرین کرد و تعطیلات کرونایی فرصت خوبی در اختیار این مدافع قرار داد تا ترمیم نهایی را به خوبی پشت سر بگذارد.

ضمن اینکه دوران درمانی علیرضا نقی زاده، بین 6 تا 9 ماه زمان نیاز داشت که الان حدود 7 ماه و نیم از انجام عمل جراحی‌ او پشت سر گذاشته شده، و در مورد زمان بازگشت این بازیکن هم جراح او باید نظر نهایی را اعلام کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها