X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 اردیبهشت 1399, 10:15
کد خبر: 32381
خبرنگار: khani
نظرات: 17

شانس بالای ساکت برای مدیرعاملی سپاهان

شانس بالای ساکت برای مدیرعاملی سپاهان
از اصفهان خبر می‌رسد ساکت نزدیکتر از همیشه به صندلی مدیرعاملی سپاهان است و شانس زیادی برای به دست آوردن این پست دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روزنامه خبرورزشی، بعد از جنجال‌های به‌وجود آمده در خصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر و حاضر نشدن میزبان که منجر به ۳ بر صفر شدن نتیجه بازی به نفع پرسپولیس شد تابش مدیرعامل سپاهان از مدیرعاملی این تیم کناره گیری کرد و نیکفر به‌عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.

همان‌طور که قبلاً نوشتیم نیکفر به دلیل پست مهمی که در کارخانه فولاد مبارکه دارد دوست ندارد در سمت مدیرعاملی سپاهان باقی بماند. از همین‌رو مدیران کارخانه مدتی است مذاکرات خود را برای انتخاب مدیرعامل آغاز کردند. از طرفی محمدرضا ساکت که سابقه مدیرعاملی سپاهان را در کارنامه دارد، بعد از رفتن تاج حضور کمرنگی در فدراسیون فوتبال دارد و نزدیکانش معتقدند او دیگر علاقه‌ای به کار در فدراسیون ندارد.

حالا از اصفهان خبر می‌رسد ساکت نزدیکتر از همیشه به صندلی مدیرعاملی سپاهان است و شانس زیادی برای به دست آوردن این پست دارد. نسبت خویشاوندی یکی از اعضای بلندپایه فدراسیون فوتبال با یکی از اعضای هیئت‌مدیره سپاهان که نفوذ و قدرت زیادی بین مدیران ارشد کارخانه فولاد مبارکه دارد و همچنین توصیه‌های یکی از مدیران سابق فدراسیون فوتبال ساکت را در آستانه مدیرعاملی سپاهان قرار داده است و تا این لحظه شانس او از سایر گزینه‌ها بیشتر است مگر اینکه در روز‌های آینده اتفاقات عجیب و غریبی در اصفهان رقم بخورد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها