X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 اردیبهشت 1399, 09:08
کد خبر: 32393
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 2

گلری برای دو رقمی کردن ستاره‌ها

دست‌های مطمئن در قفس کرونا (گزارش تصویری)

دست‌های مطمئن در قفس کرونا (گزارش تصویری)
دست‌های مطمئن در قفس کرونا (گزارش تصویری)

سری سوم گزارش اختصاصی امیرحسین خیرخواه از زندگی شخصی قرنطینه‌ فوتبالیست‌ها به آقای کلین شیت سپاهانی‌ها اختصاص دارد.

به گزارش طوفان زرد به نقل از ورزش سه، پیام نیازمند، ستاره این روزهای دروازه‌بانی فوتبال ایران محسوب می‌شود که بیشتر کارشناسان معتقدند آینده از آن اوست. بی‌حاشیه و بااخلاق که به اعتقاد مجید جلالی کامل‌ترین بازیکنی است که در عمر مربیگری‌اش با او کار کرده است.

بعد از گزارشی که از شجاع خلیل زاده و علی کریمی منتشر شد، اینبار امیرحسین خیرخواه و حمید ابراهیمی که در‌ اواخر فروردین راهی منظریه کرج شدند ملاقات جالبی با پیام نیازمند داشتند.

شماره یک سپاهان که طی دو فصل اخیر که راهی اصفهان شده در تمامی دیدارهای این تیم به میدان رفته، زندگی جالبی را در دوران قرنطینه پشت سر می‌گذارد. بیشتر اوقات او البته به کل کل با دیگر فوتبالیست‌ها و پیروزی‌های بزرگش مقابل آنها در بازی‌های پلی استیشن (فیفا) مربوط می‌شود. او آرشیو بزرگی از پیام‌ها و وویس‌هایی در واتس آپ خود در این رابطه در اختیار دارد که در صورت انتشار، می‌تواند تمام ادعاهای دیگر فوتبالیست‌ها برای قدرتمند بودن در این زمینه را نقش بر آب کند!
دست‌های مطمئن در قفس کرونا (گزارش تصویری)

پیام نیازمند از نسلی است که قطعا در پلی استیشین رقیب ندارد. در شرایطی که این روزها با تعطیلی تمرینات و فوتبال، بساط بازی آنلاین داغ شده، هیچ بازیکنی نمانده که پی دو رقمی شدن توسط گلر سپاهانی‌ها به تنش مالیده نشده باشد. او در گوشی‌اش انواع وویس ها از دیگر بازیکنان را در اختیار دارد که برای دو رقمی نشدن در فیفا به او وویس داده‌اند. سروش رفیعی، شایان مصلح و ... از جمله این بازیکنان هستند که مقابل او حرفی برای گفتن نداشته‌اند.

وقتی می‌گوییم نیازمند استاد بازی فیفاست به این دلیل است؛ او در نقش پلیر قادر است حتی شادی گل‌هایش را نیز خودش ترتیب دهد و آن را بچیند و به همین دلیل بعد از هر بار گلزنی خودش نیز در نقش گلزن شادی گل را به اجرا در آورد.

بازیکنی که مقابل نیازمند شیش تایی شد تهدید کرد از اعلام نامش خودداری کنیم! به نظر شما کدام بازیکن سرشناس و البته لژیونر فوتبال ماست که مقابل این گلر حرفی برای گفتن نداشت؟

نیازمند مدعی شد که مادرش اجازه انجام این حرکت شادی گل آکروباتیک را در منزل به او نمی‌دهد وگرنه برای اجرای آن نیز. مشکلی ندارد! اصلا کسی که اینقدر به گل زدن علاقه دارد چرا باید گلر شود؟ بله او عاشق کلین شیت هم هست و از خوردن متنفر!

بعد از آیتم‌های تمرین در منزل که با کمک همسرش لوازم مورد نیاز تمرین برای ستاره سپاهانی‌ها مهیا شد، او از دلتنگی‌اش برای فوتبال گفت. حتی از حسرت بازی آخر مقابل پرسپولیس و شرایطی که منتهی به ارسال این شکایت به کمیته انضباطی و بعد از آن کمیته استیناف شد. او امیدوار بود با برگشتن رای و شانس تقابل دوباره با پرسپولیس بتواند به جمع مدعیان بازگردند! (این ماجرا مربوط به قبل از اعلام حکم نهایی دیدار و پیروزی پرسپولیس بود).

خب نیازمند با اخلاق قابل احترامش کاملا مورد حمایت و مهر مادرش نیز قرار دارد. در تمام مدت تمرین مادر نیازمند نگران وضعیت جسمانی و تغذیه نیازمند بود و مانند یک پزشک تغذیه به دنبال برطرف کردن نیازهای او بود. نیازمند که روزهای سختی را برای اینکه به رویای خود برای ستاره شدن نزدیک شود با حمایت ویژه مادرش پشت سر گذاشته و مدعی است همچنان سقف آرزوهایش بزرگ و راه زیادی باقی مانده تا قصه خود را تکمیل کند.

پازل بخش بعدی تفریح پیام نیازمند در روزهای قرنطینه بود. گلر شماره یک سپاهانی‌ها به کمک مادرش امیدوار است دومین پازل هزار تایی‌اش را به سرانجام برساند. کلنجار او با مادرش برای چینش پازل هم در نوع خودش جالب توجه بود. نیازمند مدعی بود که مادرش بهمراه همسرش بخش راحت پازل را برعهده دارند و او مانند مورینیو باید مهره‌های تاکتیکی و پازل اصلی را قرار دهد و فوت استادی ماجرا با اوست!

گلرها از گل خوردن متنفر هستند اما پیام نیازمند عاشق نگهداری از گل‌هاست. هرچند همسرش اعتقاد داشت او برای حفظ و نگهداری از گل‌ها از دانشی که در فوتبال نسبت به این موضوع دارد فاصله زیادی دارد. با این حال با راهنمایی خانواده همواره بخش زیادی از اوقات فراغت او مربوط به آبیاری به گل‌ها سر می‌شود.

و در نهایت تمرینات اختصاصی برای روزهای قرنطینه؛ شماره یک طلایی‌پوشان معتقد است حفظ روحیه در شرایطی که آینده لیگ برتر برای ادامه مسابقات نامشخص است کار دشواری است اما با توجه به هدف بزرگی که در ذهن دارد تمرینات اختصاصی و فشرده خود را در منزل پیگیری می‌کند تا بتواند با شروع دوباره فوتبال به همان بازیکن قابل اتکای سپاهان تبدیل شود.

ماجراهای دوربین امیرحسین خیرخواه با فوتبالیست‌ها در قرنطینه و نزدیک‌ترین حالت به زندگی شخصی‌شان ادامه دارد؛ بعد از گزارشی اختصاصی از شجاع خلیل زاده، علی کریمی و پیام نیازمند شما دوست دارید از زوایای پنهانی و شخصی کدام بازیکن باخبر شوید؟


* همانطور که در گزارش ابتدایی برای این موضوع عنوان شده بود، بازه زمانی عکاسی از قرنطینه خانگی فوتبالیست‌ها و ورزشکاران ایرانی، اواسط فروردین‌ماه تا اوایل اردیبهشت‌ماه بوده است.


تهیه گزارش: حمید ابراهیمی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها