X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 اردیبهشت 1399, 10:04
کد خبر: 32399
خبرنگار: khani
نظرات: 0

سرمربی فوتبال بانوان سپاهان:

۷۰ درصد قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شد

۷۰ درصد قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شد سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: این باشگاه ۷۰ درصد قرارداد کادرفنی و بازیکنان خود را در ایام کرونایی پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد بیان محمودی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا از نظر پرداختی توسط باشگاه سپاهان به بانوان فوتبال خود مشکلی نیست چون سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای و با اصالت است.

وی اظهارداشت: با توجه به لطف و نگاه مثبت مسئولان باشگاه در شرایط کرونا، بقیه مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد و از نظر هزینه‌ای در باشگاه سپاهان مشکلی نداریم.

وی با گلایه از سخت‌گیری‌های صورت گرفته برای خبرنگاران در پوشش لیگ برتر فوتبال بانوان به صورت حضوری تصریح کرد: سالهای قبل رسانه‌ها فوتبال بانوان را به خوبی و حضوری پوشش می‌دادند ولی متاسفانه امسال دست اندرکاران مرتبط خیلی برای رسانه‌ها سخت گرفتند.

وی تصریح کرد: این امر باعث شد، اخبار خیلی کمتری نسبت به سالهای گذشته از فوتبال بانوان منتشر شود و کمتر مورد توجه قرار گیرد.

محمودی اضافه کرد: توجه نکردن به رسانه‌ها باعث می‌شود حامییان مالی کمتر برای حضور در این رقابت‌ها رغبت داشته باشند و کمک حال فوتبال بانوان باشد.

وی با بیان اینکه پوشش رسانه‌های رسانه‌های بین‌المللی از فوتبال بانوان بیشتر است گفت: خارجی‌ها بیشتر بازیکنان و مربیان تیم‌ها را می‌شناسند و منتظر هستیم مشکل پوشش رسانه‌ای حل شود.

وی ابراز امیدواری کرد با ریشه کنی بیماری کرونا به همت مردم و مسئولان رقابت های ورزشی در روال عادی خود قرار گیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها