X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 اردیبهشت 1399, 11:54
کد خبر: 32400
خبرنگار: khani
نظرات: 0

پزشک: منتظر ابلاغ پروتکل های بهداشتی هستیم؛

واکنش باشگاه سپاهان به ازسرگیری رقابت های لیگ

واکنش باشگاه سپاهان به ازسرگیری رقابت های لیگ سخنگوی باشگاه سپاهان می گوید، اگر مسئولان برای شروع دوباره لیگ به جمع بندی رسیده اند، آنها هم اطاعت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با شروع بازی های لیگ برتر و موضع باشگاه درباره این موضوع بیان کرد: موضع ما مثل قبل است و در بیانیه هم گفتیم. همینطور که قبلا گفتیم، اگر صلاح به ادامه مسابقات است، ما تمکین و اطاعت می کنیم. الان هم منتظر ابلاغ پروتکل بهداشتی هستیم.


پزشک در واکنش به این موضوع که پروتکل بهداشتی روی خروجی رسانه ها قرار گرفته است، عنوان کرد: بله ولی به باشگاه ما ابلاغ نشده است.


او سپس ادامه داد: با این حال، با توجه به هین مواردی که در رسانه ها مطرح شد، ما پیش بینی های انجام تست کرونا یعنی"PCR" و "الایزا" را انجام خواهیم داد. ما تست الایزا را هم اضافه بر سازمان انجام می دهیم و این تست در واقع اگر کسی سابقه بیماری را داشته باشد، نشان می دهد. این دو تست را پیش بینی کردیم ولی منتظر پروتکل هستیم؛ شاید چیز جدیدی به آن الحاق شود. تست ها را می گیریم و منتظر شروع مسابقات لیگ می مانیم.


او در مورد پیشنهادهای خارجی به بازیکنان سپاهان اینطور واکنش نشان داد: در این مورد باید بحث ها جدی شود تا بازیکن هم ضرر نکند. به نظرم موضوع محبی هم زود مطرح شد و باید حداقل چند مکاتبه انجام می دادیم و بعد این موضوع رسانه ای می شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها