X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 اردیبهشت 1399, 12:10
کد خبر: 32401
خبرنگار: khani
نظرات: 5

چهار خارجی سپاهان با شروع تمرینات در اصفهان

چهار خارجی سپاهان با شروع تمرینات در اصفهان علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان می گوید بلیت برگشت برای 4 عضو خارجی باشگاه سپاهان تهیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، روز گذشته زمان آغاز تمرینات تیم های لیگ برتری روز اول خردادماه اعلام شد و تیم ها پس از نزدیک به سه هفته در تاریخ 22 خردادماه تمریناتشان را از سر خواهند گرفت.


در این میان یکی از معضلات باشگاه های فوتبال در ایران، بازگرداندن بازیکنان خارجی تیم هایشان در شرایطی است که پروازهای خارجی هم هنوز به طور کامل بازگشایی نشده اند.


در ترکیب تیم فوتبال سپاهان، تاوارس و تکسیرا دو عضو کادر فنی تیم هستند که نزدیک به یکماه پیش با طی کردن مسیری دشوار از ایران به پرتغال رفتند و در همین برهه بود که کی روش استنلی و ولادیمیر کومان هم به کشورهایشان یعنی برزیل و مجارستان بازگشتند.


علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان در رابطه با زمان بازگشت این 4 عضو باشگاه، اینطور به ورزش سه پاسخ داد:« فراخوان شده اند و به زودی می آیند. حتی بلیت های برگشتشان تهیه شده است.»


پزشک درباره زمان احتمالی حضور این 4 عضو در اصفهان عنوان کرد:« نهایتا برای شروع تمرینات باید اینجا باشند؛ مگر اینکه حالا یکی از آنها کمی تاریخ پروازش عقب و جلو باشد. ما تمرینات را با بازیکنان کامل شروع خواهیم کرد؛ البته با فاصله گذاری و اینکه 5 نفر 5 نفر و طبق پروتکل های بهداشتی تمرین خواهیم کرد.»



البته این صحبت های پزشک سخنگوی سپاهان در شرایطی مطرح می شود که پیش تر بارها شاهد تاخیر استنلی کی روش در ملحق شدن به تمرینات سپاهان بوده ایم؛ حالا بازگرداندن 4 عضو خارجی باشگاه از کشورهای پرتغال، مجارستان و برزیل به ایران در شرایط محدودیت های پروازی، برای باشگاه سپاهان نیز مانند سایر باشگاه های لیگ برتری، یکی از مشکلات روزهای پیش رو خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها