X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 اردیبهشت 1399, 15:02
کد خبر: 32406
خبرنگار: khani
نظرات: 4

کرونا؛ مانع جدی‌تر شدن مذاکرات سپاهان و گرانادا برای انتقال محبی

کرونا؛ مانع جدی‌تر شدن مذاکرات سپاهان و گرانادا برای انتقال محبی شیوع ویروس کرونا باعث شده ماجرای انتقال مهاجم تیم سپاهان به گرانادا با سرعت کمتری پیش برود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از میزان محمد محبی، مهاجم جوان تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در فصل جاری لیگ برتر حسابی در ترکیب این تیم درخشید، مورد توجه باشگاه گرانادا اسپانیا قرار گرفته است.

جدیدترین خبر‌ها در این مورد حاکی از آن است که مذاکرات بین دو باشگاه هنوز در حال انجام است و تا الان دو، سه بار مکاتباتی صورت گرفته است. در شرایطی که مذاکرات اولیه انجام شده، اما هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نیست و با توجه به اینکه فصل نقل‌وانتقالات هم شروع نشده، فعلا توافق نهایی بین طرفین حاصل نشده است.

یکی از دلایلی که فعلا مانع پیشرفت مذاکرات دو باشگاه در این مورد شده، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌ها است. از طرفی، به همین دلیل امکان انجام مذاکره حضوری وجود ندارد. با این حال، صحبت‌ها درباره مفاد قرارداد، مدت زمان آن، مبلغ و ... ادامه دارد و انتظار می‌رود پس از عادی شدن شرایط، مذاکرات برای انتقال محبی از سپاهان به گرانادا به صورت جدی‌تری دنبال شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها