X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 خرداد 1399, 09:35
کد خبر: 32444
خبرنگار: khani
نظرات: 0

سخنگوی سپاهان:

پرونده انتقال محبی به گرانادا بسته نشده است

پرونده انتقال محبی به گرانادا بسته نشده است سخنگوی باشگاه سپاهان گفت: پرونده انتقال محبی به گرانادای اسپانیا بسته نشده است و در صورت ارائه پیشنهاد بهتر با آنها مذاکره می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علی پزشک در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مثبت شدن تست کرونای چند عضو این تیم اظهار کرد: متاسفانه تست کرونای چند عضو تیم ما از جمله نورافکن مثبت شده است. قرار است آزمایش مجدد گرفته شود تا در صورت مثبت بودن تست‌ها بازیکنان قرنطینه شوند.

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود انتقال محبی به گرانادای اسپانیا منتفی شده است، گفت: پیشنهاد باشگاه گرانادا مورد قبول محبی و باشگاه نبود و این باشگاه اسپانیایی پیشنهاد خوبی ارائه نکرد. البته هنوز پرونده انتقال محبی به گرانادا بسته نشده است و اگر این باشگاه اسپانیایی پیشنهاد بهتری ارائه بدهد در آن صورت قبول می‌کنیم. البته لیگ اسپانیا هنوز تمام نشده است.

پزشک درباره اظهارات خلیلیان مبنی بر برگزار نشدن بازی‌های تدارکاتی بیان کرد: کادر فنی تیم بازی دوستانه ای با ذوب آهن را برنامه ریزی کرده بود.

پزشک درباره موضع باشگاه سپاهان در مورد ادامه بازی‌های لیگ برتر گفت: موضع باشگاه سپاهان این است که بازی‌های لیگ برتر برگزار شود و تابع تصمیمات مسئولان فوتبال هستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها