X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1399, 11:36
کد خبر: 32540
خبرنگار: khani
نظرات: 5

سخنگوی سپاهان:

قرارداد نورافکن دائمی است/ درخواستی برای جذب نیازمند دریافت نکرده ایم

قرارداد نورافکن دائمی است/ درخواستی برای جذب نیازمند دریافت نکرده ایم سخنگوی باشگاه سپاهان درباره بند جدایی در قرارداد امید نورافکن توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علی پزشک در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه بند جدایی در قرارداد امید نورافکن بازیکن این تیم گنجانده شده است، اظهار کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم، چون قرارداد دائم ۳ ساله با نورافکن منعقد کرده ایم و بند جدایی در قرارداد او وجود ندارد.

پزشک درباره مبلغ نجومی قرارداد نورافکن، گفت: نه به این صورت نیست و قرارداد این بازیکن نسبت به دوران حضورش در اروپا کمتر است.

او درباره اینکه پیام نیازمند دروازه بان تیم سپاهان قرار است پایان فصل لژیونر شود، بیان کرد: درخواستی برای جذب نیازمند به باشگاه ارسال نشده است که در این باره تصمیم بگیریم.

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره وضعیت این تیم اصفهانی در آستانه بازی با گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازیکنان ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین می‌کنند و آماده بازی با حریف سیرجانی هستند.

پزشک درباره اینکه تیم سپاهان امیدوار به جبران فاصله امتیازی خود با پرسپولیس است، گفت: به هر حال فوتبال است و نتایج قابل پیش بینی نیست، اما ما لیگ را از صفر شروع می‌کنیم و اگر خداوند یاری کند برای جبران مافات روانه مسابقات می‌شویم. همچنین تیم‌ها ریکاوری کردند و مصدومان به تمرینات بازگشته اند و بازیکنان تازه نفس هستند به همین علت باید با همه توان به مصاف حریفان برویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها