X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1399, 13:27
کد خبر: 32541
خبرنگار: khani
نظرات: 0

تعطیلی لیگ به گل‌گهر ضربه زد

زنده‌روح: مقابل سپاهان تساوی هم نتیجه خوبی است

زنده‌روح: مقابل سپاهان تساوی هم نتیجه خوبی است هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در بازی با سپاهان دنبال پیروزی هستیم، با این حال تساوی هم نتیجه خوبی برای ما محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با شرایط فعلی گل‌گهر در آستانه شروع مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: وضعیت تیم ما بد نیست و در این مدت تلاش کردیم آمادگی خودمان را به حد خوبی برسانیم. با این حال تعطیلی سه ماهه مسابقات لیگ برتر به تیم ما ضربه زد چون روند خوبی داشتیم و ادامه بازی‌ها به سود گل‌گهر بود. طبیعتا با شروع لیگ شرایط ایده‌آل گذشته را نخواهیم داشت ولی تلاش می‌کنیم دوشنبه در اولین بازی نتیجه خوبی برابر سپاهان بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تساوی در اصفهان هم برای گل‌گهر راضی‌کننده است؟» اظهار داشت: در هر بازی امید به برد داریم و هدفمان در این بازی هم پیروزی است اما تساوی برابر سپاهان در زمین خودش هم نتیجه خوب و خوشایندی است. بعد از چند ماه قرار است در یک بازی رسمی و بیرون از خانه به میدان برویم و برایمان مهم است که حتما امتیاز بگیریم. سپاهان تیم قدرتمندی است و بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت.

زنده‌روح در خصوص شانس ماندن گل‌گهر در لیگ برتر خاطرنشان کرد: اصلا نباید به سقوط فکر کنیم و مهم این است که در بازی‌های باقی مانده نتایج خوبی بگیریم و جایگاه خودمان را بالاتر ببریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها