X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1399, 15:15
کد خبر: 32542
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هیچ بازیکنی از تیم فعلا پیشنهاد خارجی ندارد؛

پزشک: سپاهان بدهی ندارد که از جذب خارجی‌ها منع باشد

پزشک: سپاهان بدهی ندارد که از جذب خارجی‌ها منع باشد سخنگوی باشگاه سپاهان می گوید این باشگاه بدهی‌ای ندارد که از جذب بازیکنان و مربی خارجی منع شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با آخرین شرایط محبی و پیام نیازمند دو بازیکنی که مورد توجه تیم‌های خارجی قرار دارند، اینطور توضیح داد: پیشنها رسمی باید وجود داشته باشد که در حال حاضر هیچ کدام از بازیکن های سپاهان پیشنهادی اینچنینی ندارند.


او سپس با اشاره به پیشنهاد گرانادا برای جذب محبی افزود: پیشنهاد محبی خوب نبود و مورد قبول خودش هم نبود. ما پاسخ نامه باشگاه اسپانیایی را دادیم و گفتیم که پیشنهادتان را بالا ببرید و معقول کنید ولی هنوز پاسخی به ما نداده اند.


سوال بعدی ما از سخنگوی سپاهان در رابطه با دلیل عدم بازگشت روی تاوارس بود و اینکه آیا بازنگشتن او ربطی به حرف هایی که برخی رسانه ها در اصفهان به او در مورد انتقال پیام نیازمند نسب دادند، ارتباط دارد یا خیر که پزشک در واکنش به این سوال گفت: نه این موضوع نبود. بحث کرونا بود و خودش هم اعلام کرد. ایشان یک مقدار احتیاط کرد؛ البته این بیماری‌ای است که همه جای دنیا را گرفته است.


پزشک در رابطه با اوورا مربی جدید تیم اضافه کرد: دو ماهه آمده تا بازی ها تمام شود و بعدا در مورد ادامه کار او تصمیم گیری خواهد شد. کارش خوب است و مربی رو پا و چغری را آورده ایم. آقای نیازمند و سنگربان های دیگر هم کار ایشان را دیده اند و قبولشان دارند. این چند بازی را دیگر نمی‌توانستیم قرار داد کامل ببندیم. او مدتی چین بوده؛ حالا ایران را هم محک می زند.


پزشک در رابطه با منع تیم های فوتبال از جذب بازیکنان خارجی عنوان کرد: خب ما بدهی نداشتیم که بخواهد منعی وجود داشته باشد. همه بازیکنان ما تسویه هستند. ما هیچ بدهی ای به هیچ کس نداریم. چون ما برنامه ریزی و بودجه ریزی مالی داریم و هر ساله طبق این بودجه عمل می کنیم؛ درست مثل یک بنگاه اقتصادی باشگاه را اداره می کنیم. منابع و مصارف باشگاه کاملا مشخص است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها