X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 تیر 1399, 20:36
کد خبر: 32545
خبرنگار: khani
نظرات: 1

از نظر روحی خوب نیستیم

قلعه‌نویی: تصمیمی که برای برگزاری فوتبال گرفته شد بالاتر از وزارت ورزش بود

قلعه‌نویی: تصمیمی که برای برگزاری فوتبال گرفته شد بالاتر از وزارت ورزش بود سرمربی تیم سپاهان گفت: شرایط تیمی سپاهان اکنون خوب است، اما پس از صد روز توقف، مجددا بازی کردن بسیار سخت است؛ در دیدارهای تدارکاتی نیز شرایط نسبتا خوبی داشتیم ولی ایده‌آل نبودیم که طبیعی است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم پس از صد روز مجددا یکدیگر را ملاقات می‌کنیم؛ جای دارد تشکر ویژه‌ای از مدافعان سلامت کنم که در طی چهار ماه گذشته صمیمانه برای نجات مردم جنگیدند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیرامون اینکه در طی تعطیلات لیگ شرایط سپاهان به چه شکل بود، تصریح کرد: با توجه به پروتکل‌ها تمرینات آغاز شد، چند تن از بازیکنان تیم ما مبتلا به کرونا شدند و هنوز به تمرینات اضافه نشده‌اند، چند تن از بازیکنان دیگر نیز با تأخیر به تمرینات اضافه شدند، همچنین چند بازیکن ما نیز مصدوم هستند و از لحاظ روحی وضعیت خوبی ندارد.

وی گفت: شرایط تیمی سپاهان اکنون خوب است، اما پس از صد روز توقف، مجددا بازی کردن بسیار سخت است؛ در دیدارهای تدارکاتی نیز شرایط نسبتا خوبی داشتیم ولی ایده‌آل نبودیم که طبیعی است.

قلعه‌نویی ادامه داد: من خواهش دارم که همه هموطنان مراقب سلامتی خوب باشند، شرایط اکنون کشور قرمز است و خواهشمندم که مراقب سلامتی خود باشند.

سرمربی سپاهان در خصوص وضعیت کیروش استنلی افزود: وی اکنون در اردو تیم حاضر است، شرایط نسبتا خوبی را پشت سر می‌گذارد ولی آمادگی او ۱۰۰ درصد نیست و باید ارزیابی برای میزان استفاده از او انجام دهیم.

وی در خصوص عدم موضع‌گیری سپاهان در مورد تعطیلی لیگ و آیا اینکه وی در این موضوع دخالتی داشته است و یا خیر تشریح کرد: سپاهان و من چندین بار موضع خود را اعلام کردیم، موضع شخص خودم سلامت جامعه و دغدغه‌های مالی مردم بود و اینکه فوتبال نمی‌تواند اولویت شماره یک جامعه باشد، تصمیمی که برای ادامه فوتبال گرفته شد به نظرم از مراجع بالاتری از فدراسیون و وزارت ورزش اتخاذ شد و ما مجبور به تمکین این موضوع هستیم، شرایط خوبی نداریم و وضعیت قرمز است.

قلعه‌نویی در خصوص جدایی تاوارس مربی دروازه‌بانان سپاهان تشریح کرد: مشکل وی نیز بیماری کرونا بود، او علاوه بر همکار دوست خوب من بود، جای دارد برای وی و خانواده‌اش آرزوی سلامتی داشته باشم و به خاطر زحماتی که در طی این چند سال در فوتبال کشید از او تشکر کنم؛ او تصمیم جدایی گرفت که شاید به خاطر سلامتی خانوادش است، مربی جدید و جایگزین تاوارس به خوبی در حال فعالیت است و به وی خوش آمد می‌گویم.

سرمربی سپاهان در مورد مصدومیت ادامه‌دار بودن مصدومیت محسن مسلمان تشریح کرد: محسن مسلمان تلاش خوبی را برای بازگشت به میدان انجام می‌داد؛ اما مجددا با کشیدگی مواجه شد و روزانه دو مرتبه به کلینیک مراجعه می‌کند، امیدوارم هرچه زودتر وی به تمرینات تیمی بازگردد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها