X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 تیر 1399, 00:39
کد خبر: 32553
خبرنگار: lark
نظرات: 0

هفته بیست و دوم لیگ برتر، جام خلیج فارس

تیم ژنرال قدرتمند، بی‌رحم و خشمگین!

تیم ژنرال قدرتمند، بی‌رحم و خشمگین! تیم ژنرال قدرتمند، بی‌رحم و خشمگین!
تیم فوتبال سپاهان با ارائه یک بازی هوشمندانه موفق به کسب یک پیروزی ساده برابر تیمی شد که امتیاز گرفتن از آنها به خصوص در هفته‌های پیش از تعلیق لیگ به هیچ وجه آسان نبود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی به این میدان پا گذاشته بود که شکست در پرونده دیدار لغو شده برابر پرسپولیس شانس این تیم را برای قهرمانی کمتر از همیشه کرده بود ولی این موضوع به هیچ وجه سبب کم شدن انگیزه های شاگردان امیرقلعه نویی نشده بود و آنها تا زمان به ثمر رساندن گل دوم که پیش از وقت استراحت اول (کولینگ بریک) یعنی دقیقه 30 بود، تیم میهمان را به شدت تحت فشار قرار داده بودند؛ فشاری که نتیجه آن گلزنی توسط محمدرضا حسینی در دقیقه 9 و محمد کریمی در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی بود.
پس از این گل رویه شاگردان امیر قلعه نویی تغییر کرد و آنها به خصوص 15 دقیقه پایانی نیمه دوم را مدیریت کردند. در نیمه دوم طبیعی بود که تیم گل گهر برای جبران دو گل خورده بیشتر تلاش کند و همین اتقاق هم رخ داد ولی نه این انگیزه تیم میهمان و نه تعویض های دو مربی تاثیری در نتیجه نیمه اول نداشت تا بازی با پیروزی 2 بر صفر سپاهانی ها در شرایطی تمام شود که آنها عملکرد بسیار هوشمندانه چه پیش از گلزنی و چه در نیمه دوم داشتند. با این پیروزی طلایی پوشان بار دیگر به رتبه دوم بازگشتند و اختلاف با پرسپولیس را به 10 امتیاز کاهش دادند ولی برای گل گهر شرایط سخت شد و در هفته های آینده باید با جنگندگی بیشتری برای ماندن در لیگ برتر تلاش کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها