X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 تیر 1399, 00:44
کد خبر: 32555
خبرنگار: lark
نظرات: 0

عرب براقی داور جوانی است

جلالی: گل زود هنگامی خوردیم

جلالی: گل زود هنگامی خوردیم جلالی: گل زود هنگامی خوردیم
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: داور بازی در یک صحنه به بازیکن من گفت صدایم را بالا می‌برم و هیچ کاری هم نمی‌توانی انجام بدهید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجیدجلالی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: گل زودهنگامی که خوردیم متاسفانه خیلی از طراحی که برای کار کرده بودیم را تحت تاثیر قرار داد و برنامه‌هایمان خراب شد. طی دیروز و امروز بالای 20 گل به ثمر رسیده و شاید بالای 70درصد آن‌ها یا در15 دقیقه اول بوده یا در 15 دقیقه آخر، من هم این موضوع را به بازیکنانم گفته بودم و تاکید کردم باید 15 دقیقه اول را به سلامت رد کنید. روی یک ضربه ایستگاهی چقدر ساده گل خوردیم و بعد از آن هم از روی پنالتی گل خوردیم.
جلالی ادامه داد: درطول بازی موقعیت‌های ما به مراتب بهتر از حریف بود. موقعیت‌هایی که آشوری، شاکری و بایرامی داشتند. حیف شد که نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم اما به هرحال باید نگاهمان به بازی بعد باشد و خیلی زود از نظر ذهنی و بازی برگردیم. در بهترین وضعیت بودیم که بازی‌ها تعطیل شد. باید سعی کنیم هرچه زودتر به شرایط خوب برگردیم.

سرمربی گل‌گهر در مورد داوری بازی مقابل سپاهان عنوان کرد: داوری خوب بود. فقط در یک صحنه به او معترض بودم که چرا با بازیکنان آنقدر بد صحبت می‌کرد. در یک صحنه به بازیکن من گفت صدایم را بالا می‌برم و هیچ کاری هم نمی‌توانی انجام بدهی، فکر نمی‌کنم این برخورد خوبی باشد. وگرنه در طول بازی خوب قضاوت کرد. عرب براقی داور جوانی است. یک صحنه را در نیمه اول من پنالتی دیدم. البته مطمئن نیستم. به هرحال داوری او را می‌پذیریم، داوری بد نبود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها