X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 تیر 1399, 09:57
کد خبر: 32559
خبرنگار: khani
نظرات: 0

دوندگی و سرعت بالا از ویژگی‌های بارز تیم سپاهان در بازی شب گذشته بود

یاوری: سپاهانِ نیمه اول، فراتر از لیگ برتر بود

یاوری: سپاهانِ نیمه اول، فراتر از لیگ برتر بود یک کارشناس فوتبال گفت: سبک بازی سپاهان در نیمه اول در برابر گل گهر کاملاً فراتر از لیگ برتر بود و این سبک بازی برای تیم‌ها قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد یاوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی شب گذشته سپاهان و گل گهر سیرجان که با برتری ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید، اظهار کرد: در بین سایر تیم‌های لیگ برتر فوتبال که در این دو روز به میدان آمده‌اند سبک بازی که سپاهان در نیمه اول بازی با گل گهر ارائه داد برتر از دیگر تیم‌های لیگ بود. آمادگی سایر بازیکنان، داشتن شرایط مسابقه و تاکتیکی که برای این بازی در نظر گرفته بودند کاملاً با سپاهانِ گذشته متفاوت بود.

وی افزود: در نیمه اول پِرِسی که سپاهان روی گل گهر انجام داد تاثیر زیادی در برتری این تیم اصفهانی داشت. سپاهان با آمادگی کامل به این بازی آمده بود و با دادن پاس‌های سریع و زیاد و بازی خوانی عالی توانستند نبود برخی بازیکنان مانند امید نورافکن را جبران کنند.

این کارشناس فوتبال گفت: سپاهان به خوبی توپ را در زمین گل گهر به گردش در آورد به طوری که تیم سیرجانی در زمین خود تقریباً محبوس شده بود و نتوانست خطر جدی روی دروازه طلایی پوشان ایجاد کند. همچنین دوندگی و سرعت بالا از ویژگی‌های بارز تیم سپاهان در بازی شب گذشته بود که به خوبی فضا را از گل گهر گرفتند.

یاوری ادامه داد: البته در نیمه دوم به دلیل زدن ۲ گل در نیمه اول و برای حفظ بازیکنان از خطر آسیب‌دیدگی و هوای گرم، مقداری سپاهان بعد از آمدن «کی روش اِستنلی» به زمین، روی به بازی مستقیم که همان سبک گذشته بازی سپاهان بود آورد که زیاد کارساز نیست. سبک بازی سپاهان در نیمه اول مثال زدنی بود چراکه فراتر از لیگ برتر ظاهر شد و اگر این شرایط در سپاهان ادامه داشته باشد می‌تواند از هر تیمی ۳ امتیاز را بگیرد.

وی در خصوص بازیکنان شاخص سپاهان در بازی با گل گهر، تصریح کرد: معتقدم تمام بازیکنان سپاهان در نیمه اول خوب بودند، منتها کیانی در هر دو نیمه بازی توپ‌گیری و پوشش فوق‌العاده‌ای داشت و توپ‌های زیادی را از بازیکنان حریف گرفت و سعید آقایی در اضافه شدن به خط حمله به خوبی عمل کرد. حسینی و محبی نیز مانند همیشه خوب ظاهر شدند.

این کارشناس فوتبال، خاطرنشان کرد: در کل، حفظ بازی سپاهان و انتقال توپ از خط دفاع به حمله مطلوب بود و یک سپاهان متفاوت را در نیمه اول بازی مشاهده کردیم.

یاوری با بیان اینکه گل گهر کاملاً تحت تأثیر بازی سپاهان قرار گرفته بود، گفت: در لحظاتی که سپاهان به بازی مستقیم روی آورد ۱۰ دقیقه گل گهر توانست خودی نشان دهد، اما در کل خطر جدی برای دروازه سپاهان ایجاد نکرد به خصوص که پیام نیازمند- سنگربان سپاهان با صلابت از دروازه خود محافظت کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها