X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 تیر 1399, 12:47
کد خبر: 32571
خبرنگار: khani
نظرات: 0

در انتهای فصل رقابتی بدون چالش نیست

مهدی کریمان : سپاهان از لحاظ بدنی بهتر از سایر تیم ها بود

مهدی کریمان : سپاهان از لحاظ بدنی بهتر از سایر تیم ها بود یک کارشناس فوتبال گفت: تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند برای بقا در لیگ می‌جنگند و تلاش می‌کنند و تیم‌هایی که میانه جدول قرار دارند به دنبال سهمیه هستند که رقابتشان بدون چالش نیست.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مهدی کریمیان در گفت و گو با ایمنا در رابطه با پیروزی سپاهان مقابل گل گهر سیرجان، اظهار کرد: اکثر بازی‌ها را که تماشا کردم با توجه به تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر فوتبال سپاهان از شرایط بدنی ایده آلی برخوردار بود. این بازی‌ها مانند مسابقات شروع فصل می‌ماند، شرایط بدنی تیم مهم است. سپاهان موقعیت گل بیشتر هم داشت که برای آنها پیروزی و در کورس قهرمانی ماندن مهم‌تر بود.

وی ادامه داد: تیم فوتبال گل گهر سیرجان از لحاظ سبک فوتبال و داشته‌های فنی تیم خوبی است، اتفاقاتی که نیم فصل اول برای گل گهر افتاد باعث شد در این جایگاه قرار بگیرد.

اتفاقات فوتبالی را نمی‌شود پیش بینی کرد

کارشناس فوتبال با بیان اینکه در انتهای فصل بازی آسان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند برای بقا در لیگ می‌جنگند و تلاش می‌کنند و تیم‌هایی که میانه جدول قرار دارند به دنبال سهمیه هستند که رقابتشان بدون چالش نیست. روی کاغذ شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است، اما اتفاقات فوتبالی را نمی‌شود پیش بینی کرد زیرا چندین بار سپاهان از نظر امتیازی نسبت به تیم اول جدول عقب بوده، اما به مقام قهرمانی رسیده است.

کریمیان در خصوص محمد محبی، تصریح کرد: این بازیکن همشهری من است، از زمانی که در شاهین بوشهر بود بازی‌های آن را دنبال می‌کردم که بازیکن خوب و آینده داری است. مقابل گل گهر خوب بازی کرد و با توجه به اینکه در پست مهاجم قرار دارد بیشتر به فکر تیم است در صورتی که باید به مرور زمان حس خود خواهی را در خودش بیاورد. این بازیکن خیلی خوب اضافه می‌شود، در کار تیمی شرکت می‌کند و در منافع تیمی خیلی تأثیر گذار است. محبی زندگی سالمی دارد اگر همین روند را پیش ببرد در آینده با پیشنهادهای بهتری مواجه خواهد شد.

سایپا از ضعف استقلال امتیاز گرفت

وی با اشاره به اینکه گل گهر تیم بهتری نسبت به سایپا است، گفت: بازی سایپا و استقلال را دیدم، اگر سایپا توانست امتیاز بگیرد به خاطر ضعف استقلال بود این تیم در بازی‌های آخر خود نتایج خوبی نگرفته و از شرایط بدنی ایده آل خارج شده است که در بازی با سایپا شاهد این موضوع بودیم، تیم از دقیقه هفتاد دیگر انرژی نداشت.

کریمیان با بیان اینکه پرسپولیس یک ثباتی دارد که کار را برای مربی راحت می‌کند، خاطر نشان کرد: برخی قسمت‌های بازی پرسپولیس و پیکان را دیدم، کادر و بازیکنان این تیم چندسالی است که حفظ شده و این کار را برای مربی و دیگر بازیکنان آسان کرده است. بازی را کامل ندیدم، اما با توجه به پیروزی که پرسپولیس داشت فکر می‌کنم تیم بهتری بوده است.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه عدم حضور علیرضا بیرانوند در تیم پرسپولیس برای بازی مقابل شاهین بوشهر چقدر تأثیر گذار است؟ تصریح کرد: بیرانوند مهره تأثیر گذاری است، اما دروازه بان دوم این تیم هم هر زمانی در بازی بوده عملکرد خوبی از خودش نشان داده که فکر نمی‌کنم غیبت دروازه بان اول پرسپولیس به چشم بیاید. علیرضا بیرانوند زمانی که درون دروازه باشد روحیه بازیکنان حریف ضعیف می‌شود.

ذوب آهن باید تلاش کند تا در لیگ بماند

کارشناس فوتبال در رابطه با بازی شهر خودرو و ذوب آهن، اظهار کرد: ذوب آهن جز تیم‌های پایین جدول است، اما از لحاظ ساختاری و بازیکن از شش تیم آخر بهتر است که دلیل شکست این تیم تغییرات مداوم است. مربی زمانی که به تیم اضافه می‌شود تا بخواهد ایده‌های خود را به بازیکن القا کند زمان می‌برد که مربی را تغییر می‌دهند و این شرایط برای مربی بعدی هم خواهد بود. این تیم باید تلاش کند در لیگ برتر بماند و برای فصل بعد در سیاست‌های باشگاه تغییر به وجود بیاورند. ذوب آهن باشگاه بزرگی است افتخار پوشیدن لباس این تیم را داشتم که همیشه مدعی بوده و هواداران خوبی دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها