X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 تیر 1399, 20:09
کد خبر: 32581
خبرنگار: khani
نظرات: 0

با خواسته قلعه‌نویی پنالتی زدم

کریمی: سپاهان تا آخرین بازی فصل انگیزه دارد

کریمی:  سپاهان تا آخرین بازی فصل انگیزه دارد هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما تا آخرین بازی فصل انگیزه دارد و امیدوارم امسال حداقل یک جام به هواداران سپاهان هدیه بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد کریمی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد شرایط سپاهان در آستانه بازی با سایپا گفت: بعد از برد برابر گل‌گهر وضعیت خوبی داریم و شرایط روحی و بدنی بازیکنان هم خیلی بهتر است. مقابل سایپا هم بازی سختی داریم، چون آنها تیمی دونده و سختکوش دارند. با این حال تمام هدف ما فقط گرفتن سه امتیاز است.

وی که در بازی با گل‌گهر یکی از گل‌های سپاهان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در این مورد خاطر نشان کرد: وقتی برای سپاهان پنالتی گرفته شد، سجاد شهباززاده و محمدرضا حسینی جزو بازیکنانی بودند که برای پنالتی زدن داوطلب شدند، ولی من با خواسته امیر قلعه‌نویی پشت پنالتی قرار گرفتم و ایشان از من خواست که پنالتی را بزنم. خوشبختانه توپ هم گل شد. قطعاً اگر کادر فنی صلاح بداند باز هم دوست دارم اگر صاحب پنالتی شدیم پشت توپ قرار بگیرم.


هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که «چرا امسال نسبت به فصل گذشته کمتر بازی کرد؟»، اظهار داشت: فصل گذشته از لحاظ تعداد بازی شرایط بهتری داشتم، ولی امسال کمتر بازی کردم و این نظر کادر فنی است. من به تصمیم سرمربی تیمم احترام می‌گذارم. خوشبختانه بعد از شروع مجدد بازی‌ها وضعیت من بهتر شد و امیدوارم در ادامه بازی‌ها هم بیشتر فرصت بازی داشته باشم.

کریمی در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: کار ما سخت است، ولی منتظریم تا پرسپولیس امتیاز از دست بدهد. البته خودمان هم باید خوب امتیاز جمع کنیم و دیگر امتیاز از دست ندهیم. تیم ما تا آخرین بازی فصل انگیزه دارد و امیدوارم امسال حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها