X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 تیر 1399, 10:32
کد خبر: 32593
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هیچ مذاکره ای با اسماعیلی فر نداشتی

پزشک: سلامت افراد را بابت مصالح باشگاه به خطر نمی‌اندازیم

پزشک: سلامت افراد را بابت مصالح باشگاه به خطر نمی‌اندازیم پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان گفت: ما هرگز سلامت هیچ فردی را بابت مصالح باشگاه خود به مخاطره نمی‌اندازیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علی پزشک در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موضع این باشگاه در مورد اتفاقات رخ داده و تست مثبت کرونای چند بازیکن لیگ برتری اظهار کرد: باشگاه سپاهان هرگز سلامت هیچ فردی را از جمله بازیکنان، کادر فنی، تیم‌ها و افراد برگزار کننده مسابقات را به خاطر مصالح خودش به مخاطره نخواهد انداخت.

پزشک درباره اینکه باشگاه سپاهان نتیجه تست کرونای اعضای تیم خود را اعلام می‌کند، گفت: بله در گذشته هم که نتیجه تست کرونای بازیکنان و کادر ما مثبت شد خیلی سریع نتایج را به فدراسیون پزشکی اعلام کردیم.

تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا حافظ سلامت ورزشکاران است

او درباره ارزیابی اش از تعطیلی یا ادامه لیگ برتر بیان کرد: نظر باشگاه سپاهان درباره ادامه لیگ منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون فوتبال است. ما اطمینان داریم تصمیمات این ۲ نهاد حافظ سلامت افراد در شرایط فعلی بوده است.

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره پیشنهاد این باشگاه به دانیال اسماعیلی فر گفت: همانطور که در مصاحبه‌های قبلی هم اعلام کردم تمرکز سپاهان روی تمدید قرارداد بازیکنان فعلی است و با توجه به اینکه رعایت اخلاق مداری همواره در اولویت‌های باشگاه قرار دارد هیچ مذاکره‌ای با بازیکنان تیم‌های دیگر تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات صورت نمی‌گیرد.

پزشک درباره اینکه شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی تیم‌های لیگ برتری رعایت می‌شود، خاطر نشان کرد: به هر حال کادر اجرایی باشگاه سپاهان در این باره تمام تلاش خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و خوشبختانه نتایج آن قابل رویت و اندازه گیری است. اما به علت ماهیت اپیدمی و نحوه سرایت ویروس کرونا، به طور صرف رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت یکطرفه ضامن سلامت تیم نیست. برای اطمینان از تاثیر اجرای این شیوه نامه‌ها باید تمام تیم‌ها و افراد درگیر در برگزاری مسابقات نسبت به انجام این اقدامات متعهد و پایبند باشند.


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها