X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 تیر 1399, 13:25
کد خبر: 32596
خبرنگار: khani
نظرات: 0

یک کارشناس فوتبال :

بازیکنان سپاهان سرعت عمل خوبی نداشتند

بازیکنان سپاهان سرعت عمل خوبی نداشتند یک کارشناس فوتبال گفت: بزرگترین مشکل این است که باشگاه‌ها به صورت جداگانه تست می‌گیرند، فدراسیون فوتبال باید در هر شهری یک مکانی خاص که روی آن نظارت دارد را انتخاب کند تا تیم‌ها در آن مکان‌ها تست کرونا دهند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد حسین چرخابی در گفت و گو با ایمنا در رابطه با تساوی بازی سایپا و سپاهان، اظهار کرد: سایپا با یک تجمع دفاعی آمده بود تا حداقل یک امتیاز بگیرد و در صورت رسیدن به دروازه سپاهان گلی به ثمر برساند که بازیکنان این تیم حتی نتوانستند موقعیتی خطرناک روی دروازه سپاهان ایجاد کنند. سپاهان در نیمه اول چند موقعیت داشت، اما به خوبی از آنها استفاده نکرد که باید بگویم فرصت سوزی در سپاهان زیاد شده و با توجه به موقعیت‌های متعددی که بازیکنان این تیم به دست می‌آورند، گلی به ثمر نمی‌رسد.

وی افزود: در فوتبال سخت‌ترین کار، به ثمر رساندن گل است به همین دلیل مهاجمان گل زن به عنوان برترین‌های دنیای فوتبال انتخاب می‌شوند.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه سایپا دفاعی منسجم و دونده با یک دروازه بان خوب داشت، خاطر نشان کرد: شماره چهار و ۱۰ سایپا که در نوک حمله قرار داشتند، زمانی که آقایی و منصوری می‌خواستند از سمت چپ و راست نفوذ کنند مانع حرکت این دو بازیکن می‌شدند و همچنین کناره‌ها را به خوبی بسته بودند تا بازیکنان سپاهان نتوانند ارسال‌های خوبی روی دروازه سایپا داشته باشند.

سایپا دفاع منسجمی داشت

چرخابی ادامه داد: سایپا می‌دانست سپاهان تیم خوبی است برای همین دفاع انفرادی، خطی و تیمی خوبی داشت که پشت همه اینها عملکرد دروازه بان این تیم قابل توجه بود و هیچ نقطه ضعیفی از خود نشان نداد.

وی در خصوص ضعف سپاهان، تصریح کرد: زمانی که تیم‌ها مانند سایپا دفاع می‌کنند تیم حریف باید سرعت بازی را بیشتر کند، اما بازیکنان سپاهان سرعت عمل خوبی نداشتند که باعث می‌شد سایپا به خوبی جای گیری کند و اجازه نفوذ ندهد.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: با توجه به اختلاف ۱۲ امتیازه سپاهان با تیم صدر نشین شرایط برای قهرمانی سخت‌تر شد. سپاهان باید تلاش کند در جام حذفی مقام بیاورد و باوجود نزدیکی امتیاز چند تیم بالای جدول بتواند سهمیه آسیا کسب کند. کادر فنی این تیم باید برای دیگر بازی‌ها علاوه بر تیم حریف، تیم خودشان را بیشتر آنالیز کند تا متوجه نقاط ضعف شوند.

چرخابی با اشاره به اینکه بحث شکست دفاع منسجم تیمی زمان می‌برد، گفت: تیم سایپا نیم نگاهی برای رسیدن به دروازه سپاهان داشت که در این شرایط سپاهان باید با ضد حمله و حمله سریع دفاع سایپا را به هم می‌ریخت.

فوتبال می‌تواند انتقال ویروس کرونا را کم کند

وی در رابطه با ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: بزرگترین مشکل این است که باشگاه‌ها به صورت جداگانه تست می‌گیرند، فدراسیون فوتبال باید در هر شهری یک مکانی خاص که روی آن نظارت دارد را انتخاب کند تا تیم‌ها در آن مکان‌ها تست کرونا دهند، با این روشی که وجود دارد تیم‌ها به راحتی هرچه بخواهند می‌توانند بگویند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: زمانی که یک بازی فوتبال از تلویزیون پخش می‌شود، به طور میانگین پنج میلیون آدم به خاطر دیدن فوتبال حداقل سه ساعت در خانه می‌نشینند که باعث می‌شود تجمع در شهرها کمتر شود. اگر پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود که سلامتی بازیکنان هم تأمین شود فوتبال می‌تواند برای شیوع کمتر ویروس کرونا کمک کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها