X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 تیر 1399, 12:22
کد خبر: 32604
خبرنگار: khani
نظرات: 2

سخنگوی سپاهان:

با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده‌ایم/ پیشنهادی برای نیازمند به دست باشگاه نرسیده است

با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده‌ایم/ پیشنهادی برای نیازمند به دست باشگاه نرسیده است سخنگوی باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص مسائل مختلفی به صحبت پرداخت و پاسخ برخی از شایعات را داد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علی پزشک در گفت‌وگو با میزان، در خصوص کرونایی شدن تعداد زیادی از بازیکنان فوتبال، اظهار داشت: باشگاه سپاهان هرگز سلامت هیچ فردی را چه بازیکنان و کادرفنی سپاهان باشد و چه تیم‌ها و افراد برگزارکننده مسابقات، به خاطر مصالح خود به خطر نمی‌اندازد.

وی افزود: قبلا هم که تست کرونای بازیکنان و کادر ما مثبت شد، سریعا نتایج را به فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام و افراد کرونایی را قرنطینه کردیم تا از سلامت مطمئن شویم.

سخنگوی باشگاه سپاهان اصفهان تصریح کرد: نظر باشگاه سپاهان در خصوص ادامه لیگ منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون فوتبال است. ما اطمینان داریم تصمیمات این دو نهاد، حفظ سلامت افراد در شرایط فعلی بوده و قطعا آنها برخلاف این عمل نخواهند کرد.

پزشک درباره اینکه باشگاه سپاهان برنامه‌ای برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان جدید دارد یا خیر، گفت: همانطور که پیش از این هم گفته‌ام؛ تمرکز سپاهان روی تمدید قرارداد بازیکنان فعلی است و با توجه به اینکه رعایت اخلاق‌مداری ورزشی همواره در اولویت‌های باشگاه سپاهان قرار دارد، هیچ مذاکره‌ای با بازیکنان تیم‌های دیگر تا باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات صورت نخواهد گرفت.

وی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در باشگاه سپاهان، اظهار داشت: کادر اجرایی باشگاه سپاهان تمام تلاش خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و خوشبختانه نتایج آن قابل رویت و اندازه‌گیری است، ولی به دلیل ماهیت اپیدمی و نحوه سرایت ویروس کرونا، صرفا رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت یکطرفه ضامن سلامت تیم نبوده است. برای اطمینان‌بخشی نسبت به تاثیر اجرای پروتکل‌ها باید تمام تیم‌ها و افراد درگیر در برگزاری مسابقات نسبت به انجام این اقدامات متعهد و پایبند باشند.

سخنگوی باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا برای پیام نیازمند، پیشنهادی به دست باشگاه رسیده یا خیر و اینکه مذاکرات با باشگاه گرانادا اسپانیا برای محمد محبی به کجا رسید، تصریح کرد: برای نیازمند پیشنهاد رسمی و حتی غیررسمی به باشگاه ارسال نشده است. برای محبی هم فعلا به غیر از گرانادا که پیشنهادش رد شد پیشنهاد جدیدی نرسیده است.

پزشک درباره اینکه گفته شد تست دوم کرونای امید نورافکن مثبت اعلام شده، خاطرنشان کرد: نورافکن زیر نظر پزشک و کادرفنی تیم درحال بازتوانی و کسب آمادگی برای حضور در بازی‌های بعدی است و در صورت صلاحدید در بازی‌ها شرکت می‌کند. سخنگوی باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص مسائل مختلفی به صحبت پرداخت و پاسخ برخی از شایعات را داد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها