X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 مرداد 1399, 11:50
کد خبر: 32706
خبرنگار: lark
نظرات: 21

الغسانی جوان است و نیاز به تجربه بیشتری دارد

فتاحی: دیدار های سپاهان و استقلال همیشه حساس است

فتاحی: دیدار های سپاهان و استقلال همیشه حساس است فتاحی: دیدار های سپاهان و استقلال همیشه حساس است
عضو کادرفنی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی سپاهان و استقلال همیشه حساس و جزو بازی های زیبا و از نظر فنی در سطح بالای فوتبال ما محسوب می شود.
حسام فتاحی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری طوفان زرد در مورد دیدار برابر استقلال تهران اظهار کرد: با توجه به حساسیتی که این دیدار برای کسب سهمیه دارد امیدواریم شاهد بازی فنی و تماشاگر پسندی از هر دو تیم باشیم. بازی کردن در این شرایط برای هردو تیم سخت است اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که ما تیم بزرگی هستیم و می توانیم با تمام قدرت به مصاف آنها برویم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل صدور آرای متناقض و ناعادلانه از سوی کمیته انضباطی افزود: در موضوع اینکه همه اهالی فوتبال و ورزش می دانند که حمایت وزارت ورزش و جوانان از یک تیم خاص در این سال ها به دلیل هواداران آن تیم و مباحث سیاسی می باشد، شکی نیست. مگر بازی ما و استقلال را که به دلیل آلودگی هوا لغو کردند را فراموش کرده اید؟ آیا لغو این بازی به دلیل رفتن مربی استقلال و نداشتن شرایط خوب این تیم در آن زمان و آماده بودن تیم ما نبود؟
عضو کادرفنی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: چرا مهمترین بازی فصل که تکلیف قهرمان را تا حدود زیادی مشخص می کرد و تا شب قبل از بازی تعداد زیادی بلیط فروخته شده بود و هواداران ما خودشان را برای آن بازی مهیا می ساختند، یکباره لغو شد!؟ خب بازی ما و پرسپولیس را هم به تاریخ دیگری موکول میکردند. آیا اگر بازی در استادیوم آزادی برگزار می شد و پرسپولیس میزبان بود باز هم رای به عدم حضور هوادار می دادند؟!
فتاحی در مورد عدم موفقیت مهاجمان خارجی سپاهان در امر گلزنی ادامه داد: استنلی کیروش بازیکنی است که وقتی به تعطیلات می رود و باز می گردد زمان زیادی طول میکشد تا به آمادگی کامل برسد. الغسانی هم بازیکن جوانی است که نیاز دارد تجربه بیشتری کسب کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها