X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 مرداد 1399, 12:44
کد خبر: 32713
خبرنگار: khani
نظرات: 3

امیدیان: از حاجیلو، نامجو مطلق و مجیدی تعجب می کنیم

واکنش سپاهان به پوستر عجیب باشگاه استقلال

واکنش سپاهان به پوستر عجیب باشگاه استقلال مربی سپاهان نسبت به انتشار پوستر بازی با استقلال توسط این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، باشگاه استقلال امروز پوستر مربوط به دیدار خود با سپاهان را در شرایطی روی فضای مجازی خود قرار داد که در آن یک تصویر جنجالی وجود دارد. عکسی از صحنه های خطای هند پنالتی کی روش استنلی در بازی رفت دو تیم که از چشم داور دور ماند. صحنه ای که آن زمان جنجال زیادی به راه انداخت و حالا استقلالی ها خاطره آن بازی را در آستانه دیدار برگشت زنده کردند.


این موضوع اما با واکنش سپاهانی ها مواجه شده است. جلال امیدیان مربی تیم سپاهان در این خصوص به خبر نگار ما گفت: «ما واقعا از این رفتار متعجب هستیم. با وجود پیشکسوتانی مثل اصغر حاجیلو، مجید نامجومطلق، فرهاد مجیدی و ... در باشگاه استقلال خیلی عجیب است که چنین رفتارهایی صورت بگیرد. ما الان متوجه می شویم که هر آدم واقعی رسانه ای که به استقلال آمده چرا بیشتر از چند روز دوام نیاورده است.»


وی ادامه داد: «استقلالی ها که خیلی نگران برقراری عدالت هستند یادشان باشد چطور بازی حذفی را با بهانه های عجیب عقب انداختند. چون خودشان شرایط خوبی نداشتند. بهتر است بگذاریم این بازی با سلامت کامل و بدون حاشیه برگزار شود و مردم از آن لذت ببرند و همچنین برنده نیز در زمین مشخص شود.»


امیدیان درپایان افزود: «در همان بازی رفت که استقلالی ها به آن اشاره کردند یک پنالتی روی رضا میرزایی گرفته نشد و این را کارشناسان داوری هم تایید کردند. سپاهان بیشترین ضرر را از داوری ها کرده و بهتر است شرافتمندانه مقابل حریفان خود به میدان برویم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها