X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مرداد 1399, 12:17
کد خبر: 32726
خبرنگار: khani
نظرات: 2

مهدی جعفر پور :

استقلال یک موقعیت گل نداشت/ داوران با اصفهان لج کرده اند

استقلال یک موقعیت گل نداشت/ داوران با اصفهان لج کرده اند یک کارشناس فوتبال گفت: فکر می‌کنم در دپارتمان داوری آپارتمان می‌دهند که داوران به این شکل قضاوت می‌کنند. شب گذشته هم شاهد اشتباهات داوری برای ذوب آهن بودیم که حس می‌کنم داوران با اصفهان لج کردند. حتی صحنه اخراج بازیکن استقلال هم درست نبود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مهدی جعفر پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه بازی استقلال و سپاهان، اظهار کرد: بازی در نیمه اول خوب نبود و از طرف هر دو تیم رقابت بی روحی شاهد بودیم. داور در نیمه دوم نبض مسابقه را در دست گرفت و با اشتباهاتی که داشت باعث شد استقلال به پیروزی برسد. داور یک پنالتی اشتباه گرفت و حسینی برای هر توپی که از دروازه خارج می‌شد بدون هیچ دلیلی به نفع استقلال خطا می‌گرفت.

وی ادامه داد: سپاهان خوب بازی نکرد و آن تیم همیشگی نبود، تا زمانی که بازی با نتیجه تساوی پیش می‌رفت هیچکدام از تیم‌ها برای پیروزی انگیزه نداشتند و توپ میانه زمین بود. داور نقش اصلی بازی بود که استقلال پیروز شد زیرا این تیم حتی یک موقعیت گل نداشت. تمرینی در فوتبال داریم که تیم‌ها را می‌چینند به یک تیم می‌گویند سایه زنی کنید که در نیمه اول شاهد این شکل بازی بودیم.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه نمی‌دانم در دپارتمان داوری چه می‌گذرد، تصریح کرد: فکر می‌کنم در دپارتمان داوری آپارتمان می‌دهند که داوران به این شکل قضاوت می‌کنند. شب گذشته هم شاهد اشتباهات داوری برای ذوب آهن بودیم که حس می‌کنم داوران با اصفهان لج کردند. حتی صحنه اخراج بازیکن استقلال هم درست نبود.

جعفر پور در رابطه با عملکرد شایان مصلح، خاطر نشان کرد: شایان خوب بازی کرد و صحنه پنالتی که اعلام شد، دیاباته روی شایان مصلح خطا کرد و این را یک بچه‌ای که تازه با فوتبال آشنا شده باشد می‌تواند بفهمد.

وی با اشاره به اینکه نبود سرمربی روی نیمکت تأثیر گذار بود، خاطر نشان کرد: قلعه نویی با مدیریتی که داشت می‌توانست تیم را هدایت کند و نبود او تأثیر گذار بود. امیدوارم این مربی سلامتی خود را به دست آورد و برای بازی‌ها حاضر شود.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: نورافکن تنها بازیکنی بود که درگیرانه بازی می‌کرد و به خاطر اینکه کارت زرد داشت، سرمربی این بازیکن را تعویض کرد، دفاع چپ و راست سپاهان روز خوبی نداشتند و ضربات آخر و ارسال‌هایی که می‌شد مناسب نبود. سپاهان را هیچوقت اینقدر بی انگیزه ندیده بودم، استقلال بیشتر از سپاهان دوید که در فوتبال امروزی تیمی که بیشتر بدود نتیجه می‌گیرد.

جعفر پور در خصوص بهترین بازیکن زمین، گفت: بازی خوبی نبود همه بازیکنان معمولی بازی کردند، تنها در دقایق آخر سپاهان بازی را در دست گرفت که اگر از ابتدا به این شکل بازی می‌کرد می‌توانست پیروز باشد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه سپاهان تیم شایسته‌ای است، اظهار کرد: فوتبال برد و باخت دارد، سپاهان باید برای بازی‌های دیگر تمرکز کند و انگیزه بیشتری داشته باشد. فوتبال روز دنیا درگیرانه است و در سپاهان چنین چیزی را شاهد نبودیم، اما بازهم می‌گویم نقش اصلی را داور داشت که سر سپاهان را برید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها