X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مرداد 1399, 14:44
کد خبر: 32729
خبرنگار: khani
نظرات: 5

در روز غیبت سرمربی اتفاق افتاد؛

سپاهان در جایگاهی که با قلعه‌نویی عادت ندارد!

سپاهان در جایگاهی که با قلعه‌نویی عادت ندارد! طلایی پوشان اصفهانی با شکست مقابل استقلال، به رتبه چهارم جدول رده بندی سقوط کردند و این چیزی است که آنها به آن عادت ندارند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، اگرچه سپاهان پس از قهرمانی در لیگ چهاردهم، با حسین فرکی، استیماچ، عبدالله ویسی، زلاتکو کرانچار و در نهایت منصور ابراهیم زاده روزهای خوبی را سپری نکرد و در رتبه هایی میانی جدول بالا و پایین می رفت ولی این تیم که حالا پس از پرسپولیس با 5 عنوان قهرمانی، دومین تیم پرافتخار فوتبال ایران محسوب می شود، همواره یکی از مدعیان لیگ برتر بوده و با حضور امیرقلعه نویی بار دیگر طی دو سال اخیر مدعی جدی قهرمانی بوده است.


سپاهان با امیرقلعه نویی در لیگ هجدهم، هم در جام حذفی و هم در لیگ جدی ترین رقیب پرسپولیس بود؛ آنها در لیگ با اختلافی سه امتیازی مغلوب سرخپوشان تهرانی شدند و نائب قهرمان شدند و در جام حذفی هم اگر پنالتی مهدی کیانی در دقیقه 116 به گل تبدیل می شد، آنها برگزار کننده فینال مسابقات با داماش گیلان در ورزشگاه فولاد آره نا می شدند.


در لیگ نوزدهم سپاهان تقویت شد و بهترین فرصت برای کسب قهرمانی ششم با توجه به تغییرات متعددی که در سایر تیم های مدعی قهرمانی و نیمکت آنها ایجاد شده بود، برای امیرقلعه نویی و سپاهان فراهم بود ولی اینبار کرونا از راه رسید تا شاهد اتفاقات دیدار لغو شده پرسپولیس و سپاهان در نقش جهان باشیم و پس از آن مسابقه که همه آن را به عنوان دیدار تعیین کننده قهرمان مسابقات نام نهاده بودند، دیگر سپاهان نتوانست با توجه به حکم کمیته انضباطی به کورس مدعیان بازگردد.


حالا اما با نتایجی که سپاهان در هفته های اخیر کسب کرده و آخرین دیدار آنها که با شکست مقابل استقلال خاتمه یافت، کسب سهمیه آسیایی نیز به خطر افتاده و این در شرایطی است که امیرقلعه نویی هم با توصیه پزشکان اجازه شرکت در تمرینات و مسابقات سپاهان را ندارد.


این جایگاهی است که سپاهانی‌ها حداقل طی فصل هجدهم و نوزدهم مسابقات و با مربیگری امیرقلعه نویی به آن عادت نکرده اند و حالا سه بازی مقابل تیم های نساجی مازندران، شهرخودرو و در نهایت پیکان پیش روی آنها قرار دارد تا سهمیه حضور در رقابت های آسیایی سال آینده از دست نرود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها