X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مرداد 1399, 14:45
کد خبر: 32730
خبرنگار: khani
نظرات: 45

استقلال فوتبال جسورانه‌تری بازی کرد

سید‌صالحی: برخی بازیکنان سپاهان باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند

سید‌صالحی: برخی بازیکنان سپاهان باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند بازیکن سابق سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان از بهترین‌های لیگ ایران هستند، امکانات خوبی باشگاه در اختیارشان گذاشته است، اما می‌بینیم در حد خودشان هم بازی نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سید مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با میزان در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اظهار داشت: شاهد بازی خوبی بودیم مخصوصاً نیمه دوم بازی بهتر شد، استقلال از تک موقعیت‌های خود استفاده کرد و این تجربه دیاباته بود که توانست یک پنالتی به موقع برای تیمش بگیرد.

وی ادامه داد: استقلال بعد از گل اول یک تعویض تدافعی انجام داد و چشم به ضد حملات دوخته بود که دانشگر موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و هرچه به اواخر بازی نزدیک شدیم سپاهان حملات بیشتری انجام داد و چیزی برای از دست دادن نداشت، اما موفق نشد نتیجه را عوض کند.

سیدصالحی در خصوص برخی از بازیکنان سپاهان عنوان کرد: یک سری از بازیکنان سپاهان باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند، این بازیکنان از بهترین‌های لیگ ایران هستند، امکانات خوبی باشگاه در اختیارشان گذاشته است، اما می‌بینیم در حد خودشان هم بازی نمی‌کنند. در مسابقه دیروز استقلال با اینکه ۱۰ نفره شد فوتبال جسورانه‌تری نسبت به سپاهان بازی کرد.

بازیکن اسبق سپاهان در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی بیان کرد: آرش رضاوند خطا‌های بچه‌گانه‌ای انجام داد که باعث اخراجش هم شد؛ درگیری بین غفوری و نورافکن هم زیبنده این بازی نبود که به نظر من عدم آمادگی جسمی باعث می‌شود بازیکن خیلی زود عصبی شود و این اتفاقات در زمین مسابقه رخ دهد.

وی در پایان افزود: سپاهان همیشه جز مدعیان قهرمانی لیگ برتر بوده، اما متأسفانه فوتبال ناامیدکننده‌ای ارائه می‌دهد که این کار را برای گرفتن سهمیه سخت خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها