X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 مرداد 1399, 13:23
کد خبر: 32765
خبرنگار: khani
نظرات: 0

آخرین وضعیت سپاهان در آستانه بازی با استقلال از زبان سخنگوی باشگاه

آخرین وضعیت سپاهان در آستانه بازی با استقلال از زبان سخنگوی باشگاه تیم فوتبال سپاهان اصفهان کاملا آماده رویارویی با استقلال در جام حذفی است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سید علی پزشک در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آستانه بازی با استقلال، اظهار داشت: تیم تمرینات خود را به خوبی دنبال می‌کند. به جهت حفظ آمادگی بازیکنان ما دو روز زودتر از روال همیشگی اردوی خود را در تهران آغاز کردیم تا بتوانیم برای رویارویی با استقلال بهتر آماده شویم.

وی افزود: بازیکنانی هم که مصدومیت‌های جزئی داشتند یا مثل کی‌روش استنلی به آمادگی مطلوب نرسیده بودند الان شرایط خوبی دارند و در صورت صلاحدید کادرفنی مقابل استقلال بازی می‌کنند. مرتضی منصوری هم تنها محروم ما برای این دیدار است و فکر می‌کنم از نظر تاکتیکی هم شاهد تغییراتی در تیم مقابل استقلال خواهیم بود.

سخنگوی باشگاه سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: ما به بازیکنان و اعضای تیم قول پاداش در صورت پیروزی مقابل استقلال را دادیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه مدنظرمان را کسب کنیم. روز گذشته (شنبه) هم سید مهدی سیدصالحی در تمرین تیم حضور پیدا کرد و از او بابت حضورش تشکر می‌کنیم که روحیه خوبی به بازیکنان داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها