X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 مرداد 1399, 11:44
کد خبر: 32774
خبرنگار: khani
نظرات: 23

از گل دقیقه پایانی تا حرف‌های درگوشی با وریا غفوری؛

امید نورافکن؛ سوژه اصلی بازی امروز

امید نورافکن؛ سوژه اصلی بازی امروز هافبک جنگنده سپاهان در دو بازی قبلی تیمش با استقلال چهره ویژه زمین بوده و امروز هم احتمالا چنین موضوعی در موردش صدق خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، یکی از چهره‌های ویژه بازی امروز استقلال مقابل سپاهان بدون شک امید نورافکن است که در دو دیدار اخیر بین دو تیم هم چهره ویژه بازی بوده است.

نورافکن که تابستان گذشته و پس از جدایی از استقلال راهی اصفهان شد تا لباس سپاهان را بر تن کند یکی از نفراتی بود که هواداران آبی بابت از دست دادنش از مدیران باشگاه گلایه داشتند و او اتفاقا خیلی زود به ترکیب اصلی سپاهان رسید و تبدیل به ستاره کلیدی این تیم شد.

در بازی رفت دو تیم در اصفهان بود که نورافکن پیش از شروع بازی به سمت قسمت آبی‌ رنگ سکوهای نقش جهان رفت و برای هواداران استقلال که مشغول تشویق او بودند دست تکان داده و به قدری احساساتی شد که چشمانش خیس اشک شد ولی این احساسات باعث نشد در انگیزه بالایش برای بازی تاثیر منفی گذاشته شود و اتفاقا تبدیل به بازیکن کلیدی تمیش شد.


در دقایق پایانی بازی بود که استقلال منتظر سوت داور و گرفتن جشن پیروزی بود ولی نورافکن با هوشیاری و فرصت طلبی خودش روی یک شوت دقیق دروازه حسینی را باز کرد و شادی خود را با قلعه‌نویی تقسیم کرد. این شادی پس از گل شاید کلید آتش میان امید و هواداران استقلال بود و آنها از ستاره سابق خود انتظار داشتند مثل خیلی از فوتبالیست‌های دیگر به احترام هواداران مقابل تیم سابقش شادی پس از گل انجام ندهد ولی نورافکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد بازیکن سپاهان است و از گلزنی برای این تیم خوشحال می‌شود و دلیلی ندارد احساساتش را پنهان کند.



این بازی تمام شد و چند روز قبل بازی برگشت دو تیم در لیگ برتر برگزار شد. هواداران استقلال که وعده داشتند در این بازی از خجالت نورافکن در بیایند به دلیل ویروس کرونا و ممنوعیت حضور تماشاگران در مسابقات نتوانستند به خواسته خود برسند ولی این به معنی رقم خوردن یک روز آرام برای نورافکن نبود.

روایت‌های مختلفی از درگیری‌های درون بازی وجود دارد. نگاه‌های سمت استقلال می‌گوید امید نورافکن به قصد درگیری با بازیکنان استقلال و برهم زدن تمرکز آنها و گرفتن کارت رنگی از بازیکنان وارد زمین شد و در کارش هم موفق بود چرا که آرش رضاوند جوان و کمتجربه تن به خواسته او داد و استقلال را 10 نفره کرد و علاوه بر آن فرشید اسماعیلی و وریا غفوری هم در مواجه با نورافکن از داور اخطار گرفتند.



ولی نگاه سمت سپاهانی‌ها این روایت را قبول ندارد و آنها می‌گویند این استقلالی‌ها بودند که از ابتدای بازی سعی داشتند نورافکن را عصبی و از جریان بازی خارج کنند چرا که او ستاره کلیدی و محوری سپاهان بود و خارج کردنش از جریان بازی یک برنامه از سوی استقلالی‌ها بود و همین شد که او یک کارت زرد گرفت و برای جلوگیری از اخراجش قلعه‌نویی از راه دور دستور تعویضش بین دو نیمه را صادر کرد.

تصویری از نورافکن که جلوی دهانش را گرفته و مشغول صحبت با کسی است که احتمالاً با توجه به زاویه او و آنچه در تصویر مشخص است وریا غفوری است و از جایی که سعی می‌کند حرف‌هایش لب‌خوانی نشود او را مشغول توهین به کاپیتان استقلال در نظر گرفته و به همین بهانه او را مورد حمله قرار دادند. این حمله هم از سوی بازیکنان و پیشکسوت استقلال صورت گرفته و هم از سوی هواداران این تیم.

به هر جهت دوباره سپاهان و استقلال باید به مصاف هم بروند و باید دید مواجه نورافکن با استقلال این بار چه اتفاقاتی را رقم می‌زند. بدون شک ذره‌بین‌ها روی نورافکن و رفتارهایش در این بازی زوم کرده‌اند و چالش میان او و چند بازیکن استقلال نه تنها برطرف نشده که شاید جدی‌تر هم شده باشد و این خودش پتانسیل ایجاد درگیری در بازی امروز را ایجاد می‌کند.

شاید کادرفنی دو تیم برای پرهیز از این موضوع اقداماتی در نظر داشته باشند و شاید اصلاً قلعه‌نویی به همین دلایل قید استفاده از هافبک جنگنده تیمش در ترکیب اصلی را بزند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها