X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 شهریور 1392, 13:39
کد خبر: 3986
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 2

سوکای از نیم فصل دوم در ترکیب سپاهان/ فرامرزی: بازگشت جباری به تهران هماهنگ شده بود/ جانشین او پاسخ اعتماد کادر فنی را داد

سوکای از نیم فصل دوم در ترکیب سپاهان/ فرامرزی: بازگشت جباری به تهران هماهنگ شده بود/ جانشین او پاسخ اعتماد کادر فنی را داد سوکای از نیم فصل دوم در ترکیب سپاهان/ فرامرزی: بازگشت جباری به تهران هماهنگ شده بود/ جانشین او پاسخ اعتماد کادر فنی را داد
محمد فرامرزی، درباره برتری 2 بر یک سپاهان برابر صبا اظهار داشت: همانطور که گفته بودم سپاهان مجموعه‌ای با تفکرات حرفه‌ای است و بعد از نتایج یکی، دو هفته اخیر تمرینات تیم با شرایط مطلوبی ادامه پیدا کرد و توانستیم با یک بازی خوب صبا را شکست دهیم، ضمن آنکه معتقدم تیم ما هنوز با کیفیت مطلوبش فاصله دارد و بازی به بازی بهتر خواهد شد.
وی درباره بازیکنان جایگزین از جمله جهان‌عالیان که به جای جباری در ترکیب قرار گرفته بود تصریح کرد: بازیکنان جایگزین به خوبی پاسخ اعتماد کادر فنی را دادند. بازیکنانی چون جهان عالیان دیگر بی‌تجربه نیستند و از فصل گذشته با حضور در کنار بازیکنان با تجربه، تجربیات خوبی را اندوخته‌اند.
سرپرست سپاهان با اشاره به اینکه قرار نیست امروز نشستی در باشگاه سپاهان پیرامون وضعیت جباری تشکیل شود، عنوان کرد: در این هفته وضعیت او مشخص خواهد شد. تمامی نکات لازم در مورد جباری را کرانچار در نشست قبل و بعد از بازی اعلام کرده و تصور می‌کنم در نهایت باشگاه و جباری در این مورد به جمع بندی خواهند رسید.
فرامرزی در مورد بازگشت جباری به تهران و تصمیم او برای بازگرداندن پیش پرداخت سپاهان گفت: این مسائل را تایید و تکذیب نمی کنم، البته برخی از موارد گمانه زنی رسانه ای است اما رفتن جباری به تهران با هماهنگی باشگاه بوده و او در زمان لازم به اصفهان خواهد آمد.
وی درباره عملکرد محمد غلامی گفت: تیم ما در تمامی خطوط خوب کار کرد. غلامی از بازیکنان بسیار خوب سپاهان است و جمعه هم روز خوبش بود. سپاهان هم بازی را برد و هم بسیار خوب بازی کرد.
فرامرزی درباره وضعیت نویدکیا تاکید کرد: او همچنان تحت نظر گروه پزشکی آلمانی است و باید به ایران بازگردد تا مشخص شود تا چه زمان بهبودی‌اش زمان خواهد برد.
وی در مورد سوکای خاطرنشان کرد: سوکای با انگیزه تمرینات توانبخشی خود را ادامه می‌دهد. او جمعه شب در ورزشگاه بود و تصور می‌کنم از نیم فصل دوم بتواند برای سپاهان بازی کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها