X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 شهریور 1392, 15:31
کد خبر: 4553
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 24

خلعتبری: می‌خواهم به سپاهان هم گل بزنم

خلعتبری: می‌خواهم به سپاهان هم گل بزنم خلعتبری: می‌خواهم به سپاهان هم گل بزنمخلعتبری در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص اولین گلی که برای پرسپولیس زد می گوید: «خیلی خوشحالم که اولین گل را زدم و آن را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم. راستش را بخواهید خیلی دوست داشتم گل بزنم و این اتفاق هم با کمک خدا افتاد.» او در مورد خوشحالی عجیبش تاکید می کند: «واقعا نمی توانم احساسی که در آن لحظه داشتم را توصیف کنم و باور کنید بیش از اندازه خوشحال بودم. جو ورزشگاه طوری بود که جان می داد برای گل زدن و خوشبختانه این اتفاق برای من رخ داد.»
خلعتبری در این بازی یک فرصت دیگر را هم از دست داد که در این خصوص می گوید: «خودم هم باور نمی کردم آن توپ را گل نکنم و از همه بچه ها عذرخواهی می کنم. مطمئنا در بازی های آینده این موقعیتی که از دست دادم را جبران می کنم.» خلعتبری در مورد اینکه خیلی ها معتقدند پرسپولیس با آمدن او قوی تر شده می گوید: «همه بازیکنان پرسپولیس خوب هستند و من هم آمدم کمک کنم و امیدوارم همه با هم پرسپولیس را قهرمان کنیم.»
او در مورد بازی بعدی پرسپولیس با سپاهان و تقابل با تیم سابقش می گوید: «سپاهان از لحاظ ساختار حرفه ای یکی از بهترین باشگاه های ایران است و وقتی بازیکنی در این تیم بازی می کند هیچ دغدغه ای ندارد. بازی کردن در اصفهان سختی های خاص خودش را دارد ولی ما می خواهیم در زمین حریف هم به برد برسیم و شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم.»
خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا به سپاهان هم گل می زنی می گوید: «می خواهم در این بازی هم گل بزنم چون الان بازیکن پرسپولیس هستم و همه از من توقع گلزنی دارند.» او در پاسخ به این سول که فکر نمی کنی هواداران سپاهان علیه تو شعار بدهند می گوید: «من در حق سپاهان بدی نکردم و فکر نمی کنم هواداران سپاهان به من بی احترامی کنند. من در سپاهان همیشه با نهایت تلاشم بازی می کردم و هیچ وقت در مورد این تیم بد حرف نزدم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها