X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 شهریور 1392, 19:24
کد خبر: 4564
خبرنگار: majidsad
نظرات: 7

ثبات مديريت رمز موفقيت هاي سپاهان

ثبات مديريت رمز موفقيت هاي سپاهان ثبات مديريت رمز موفقيت هاي سپاهان
در ماه های ابتدايی سال 1390 سومین قهرمانی تاریخ لیگ برتر سپاهان را جشن گرفتیم.قهرمانی ای که در نوع خود رکورد جدیدی در لیگ برتر نیز بود.یعنی اولین قهرمانی متوالی توسط یک تیم لیگ برتری.اما این قهرمانی شیرین چندان طولی نکشید و در میانه سال با بروز برخی اتفاقات روزهای تلخ و پر استرسی در مقابل چشمان هواداران سپاهان نمایان شد.در چنان روزهای تیره و تاري که هيچكس شانسی برای قهرمانی سپاهان قائل نبود مردی کارکشته و سپاهانی سکان کشتی طوفان زده سپاهان را بدست گرفت و الحق که به خوبی آن را هدایت کرد و با درایت و کاردانی خود و استفاده از افراد متخصص سپاهان را تا آنجا رهنمون ساخت که در پايان فصل براي سومين سال متوالي بر صدر جدول لیگ برتر تکیه زد و افتخاري را نصيب سپاهان كرد كه تا سالهاي سال تيمي را ياراي رسيدن به آن نخواهد بود. در سال بعد هم با توجه به كوچ دوباره ستاره ها و مشكلات مالي تا هفته هاي پاياني سپاهان را در كورس قهرماني نگه داشت و در پايان هم با قهرماني در جام حذفي در دومين سال مديريت خود دومين جام را به هواداران پرشور و خونگرم سپاهان تقديم كرد. او کسی نیست جز علیرضا رحیمی،مدیر موفق اصفهانی که سابقه درخشانی در ورزش کشور نیز دارد.اما بعد از اینکه وی زمینه ساز بازگشت آرامش به مجموعه باشگاه سپاهان و هواداران این تیم شد مهمترین فعالیت وی از نظر هواداران رابطه نزدیک و صمیمانه اش با آن ها بوده است که از زمان تصدی مدیرعاملی سپاهان در چندین و چند جلسه رو در رو با هواداران هم صحبت شده است و مشکلات و درد دل های آن ها را شنیده است.کاری که یکی از خواسته های بزرگ هواداران سپاهان بوده است.
به گواه بسياري از كارشناسان رمز موفقيت سپاهان در سالهاي اخير ثبات مديريت در اين باشگاه بزرگ بوده است. ثبات مديريتي كه باعث شده است افتخارات زيادي در عرصه ورزش كشور نصيب اين مجموعه گردد.
به هرحال رحيمي مديري است كه خودش از جنس فوتبال بوده و درد بازيكنان و هواداران را به خوبي مي فهمد و با مديريت كارآمد خود نظم و انضباط خاصي را در اين باشگاه حاكم كرده است كه در ايران چنين نظمي بي نظير است. وقتي در راس يك باشگاه مديري با كفايت سركار باشد طبيعي است كه مجموعه باشگاه نيز همچون ساعت منظم كار مي كند و مطمئنا نقطه قوت سپاهان مديريت كارآمد آن است.
اما با توجه به مشكلاتي كه در ابتداي فصل جديد گريبانگير تيم هميشه قهرمان ايران شد وبا مصدوميت همزمان دو تن از بازيكنان كليدي تيم ( نويد كيا و سوكاي) و قهر جباري باعث نتايج ضعيف تيم در مقطعي گرديد متاسفانه تعداد اندكي از هواداران كه از سوابق و خدمات رحيمي در سپاهان بي اطلاع بودند نسبت به اين مدير لايق و با تجربه زبان به اعتراض گشودند و در پايان بازي با راه آهن انتقاداتي را متوجه مديريت باشگاه نمودند كه ظاهرا باعث دلخوري و نگراني اين عزيز دوست داشتني و زحمتكش گرديده است.
در اينجا ما هواداران هميشگي سپاهان ضمن ارج نهادن به خدمات و تلاشهاي بي وقفه اين سپاهاني اصيل و اين مرد خستگي ناپذير حمايت همه جانبه خود از ايشان را اعلام كرده و به مديريت سپاهان و شخص عليرضا كه با وجود مشكلات فراوان و جوسازيهاي كساني كه از رانتهاي رسانه اي بيشماري برخوردارند با حوصله و درايتي مثال زدني اين باشگاه را سر پا نگه داشته‌اند تبريك عرض مي كنيم و از ايشان مي خواهيم كه همچون گذشته و با تلاش و پشتكاري كه از ويژگيهاي بارز مديريت اصفهان بوده و هست در خدمت سپاهان باشد و مطمئن از اينكه هواداران واقعي سپاهان قدر شناس زحمات اين عزيز و ديگر عزيزان خواهند بود.امید است که این ارتباط نزدیک و دوستانه مدیرعامل سپاهان و هواداران در راستای تداوم موفقیت های باشگاه عزیزمان سپاهان همچنان برقرار باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها